نظام تعلیم و تربیت در نظام اسلامی با فرهنگ قرآنی پیوند ناگسستنی دارد

آذر 25, 1400
432 بازدید

استاندار مرکزی مطرح کرد: نظام تعلیم و تربیت در نظام اسلامی با فرهنگ قرآنی پیوند ناگسستنی دارد اراک– استاندار مرکزی؛ ضمن بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در نظام اسلامی با فرهنگ قرآن پیوند جدی و ناگسستنی دارد؛ گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرآن در تمامی بخش‌های آن دیده شده است. […]

استاندار مرکزی مطرح کرد:

نظام تعلیم و تربیت در نظام اسلامی با فرهنگ قرآنی پیوند ناگسستنی دارد

اراک– استاندار مرکزی؛ ضمن بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در نظام اسلامی با فرهنگ قرآن پیوند جدی و ناگسستنی دارد؛ گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرآن در تمامی بخش‌های آن دیده شده است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در همایش ثقلین و تجلیل از نخبگان قرآنی دانش‌آموزان استان مرکزی در اراک؛ با دعوت از تمامی نخبگان و فعالان قرآنی استان مرکزی با هدف تدوین سند و نقشه راهبردی و جامع فرهنگی استان افزود: سرزمین آفتاب به عنوان خطه رهبران انقلاب اسلامی در کشور شناخته شده است و تدوین سند و نقشه راهبردی و جامع فرهنگی؛ به فرهنگ و تفکر قرآنی در بخش‌های این استان تبلور می بخشد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نشر معارف قرآنی از مدرسه در بین آحاد مردم و در حوزه‌های مختلف می‌تواند حرکت بی‌نظیری را در راستای احیای فرهنگ اسلامی راهبری کند و مسئولان فرهنگی باید به این مهم توجه کنند.