نقش تعاون در تحقق سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی انکارناپذیر است

نقش تعاون در تحقق سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی انکارناپذیر است
فروردین 10, 1401
148 بازدید

نقش تعاون در تحقق سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی انکارناپذیر است     اراک–پایگاه خبری چشم براه: سرپرست اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ ضمن بیان اینکه جایگاه تعاون در اسناد راهبردی نظام بسیار بالا است گفت: تعاون نقش مهم در تحقق سیاست های اصلی اقتصاد مقاومتی دارد. به گزارش پایگاه خبری چشم […]

نقش تعاون در تحقق سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی انکارناپذیر است

 

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
سرپرست اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ ضمن بیان اینکه جایگاه تعاون در اسناد راهبردی نظام بسیار بالا است گفت: تعاون نقش مهم در تحقق سیاست های اصلی اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری چشم به راه؛ جمشید امیدی؛ در آیین معارفه سرپرست معاونت تعاون اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ اظهار کرد: بر اساس سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی نظام اقتصادی کشور بر سه بخش دولتی؛ تعاونی و خصوصی استوار است؛ و ضرورت دارد جهت ارتقای بخش تعاون عملکرد خوب و بهینه ای داشته باشیم.

وی حمایت و ارتقای تعاونی‌ها را از اهداف اصلی در بخش تعاون عنوان کرد و افزود: جایگاه تعاون در اسناد راهبردی نظام بسیار بالا است و تعاونی‌ها نقش مهم در تحقق سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی اعم از مردمی بودن؛ عدالت محوری بودن؛ دانش بنیان بودن؛ درون‌زا و برون‌گرا بودن را بر عهده دارد.

امیدی ترویج فرهنگ تعاون و اولویت بخشی به تعاون در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت ایجاد اشتغال در بخش تعاون و راه اندازی کسب و کار در بخش‌های مختلف تعاونی را از دیگر اهداف در بخش تعاون عنوان کرد و گفت: در همین راستا مدیران جوان دارای انگیزه با انرژی بالا وجود دارد و می توان با بهره گیری از ظرفیت آنها جهت ارتقای این بخش گام‌های بلند برداشت.

گفتنی است؛ در پایان «بهزاد آقا کریم علمدار» که از نیروهای جوان و با تجربه در این حوزه است؛ به عنوان سرپرست معاونت تعاون اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی معرفی شد.