نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان عنوان کرد: سرانه تخت بیمارستانی استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری ناچیز است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان عنوان کرد: سرانه تخت بیمارستانی استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری ناچیز است
شهریور 28, 1400
508 بازدید

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان عنوان کرد: سرانه تخت بیمارستانی استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری ناچیز است اراک– نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه تخت بیمارستانی در استان مرکزی نسبت به میانگین کشور از شرایط خوب برخوردار نیست. رفع این نقیصه نیازمند توجه ویژه دولت و وزارت […]

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان عنوان کرد:
سرانه تخت بیمارستانی استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری ناچیز است

اراک– نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه تخت بیمارستانی در استان مرکزی نسبت به میانگین کشور از شرایط خوب برخوردار نیست. رفع این نقیصه نیازمند توجه ویژه دولت و وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، محمد حسن آصفری در آیین افتتاح دستگاه شتاب دهنده خطی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اظهار کرد: به رغم مشکلات مالی مسئولان در استان مرکزی تلاش می‌کند تا پروژه‌های عمرانی به خصوص پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت به سرانجام برسد.
وی با بیان اینکه متاسفانه سرانه تخت بیمارستانی در استان مرکزی نسبت به میانگین کشور از شرایط خوبی برخوردار نیست، افزود: مسئولین مرتبط با حوزه سلامت و وزارت بهداشت به این مسئله نگاه ویژه داشته باشند.

آصفری در بخش دیگر سخنان خود افزود: البته نباید فراموش کرد که مشکل دیگر در حوزه سلامت و بهداشت و درمان، کمبود نیروی انسانی به خصوص پرستار است که با توجه به جلساتی که با وزیر بهداشت داشته‌ایم امیدواریم این مسئله نیز هرچه سریع تر حل شود.