هپکو آینده روشنی ودرخشانی پیش رو دارد

هپکو آینده روشنی ودرخشانی پیش رو دارد
آبان 24, 1400
450 بازدید

معاون وزیر تعاون: هپکو آینده روشنی ودرخشانی پیش رو دارد اراک– معاون روابط کار وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت هپکو محصول محور است و در صورتی که سفارش تولید محصول داشته باشد بدون شک دغدغه کارگران رفع می شود و آینده روشنی پیش رو دارد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ […]

معاون وزیر تعاون:
هپکو آینده روشنی ودرخشانی پیش رو دارد

اراک– معاون روابط کار وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت هپکو محصول محور است و در صورتی که سفارش تولید محصول داشته باشد بدون شک دغدغه کارگران رفع می شود و آینده روشنی پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ علی حسین رعیتی فرد؛ در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از واحد صنعتی هپکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور رئیس‌جمهور گشایش اعتباری برای حفظ صورت گرفته و مشکل کارت بازرگانی نیز حل شده است. این روند با توجه به تغییر سهامدار و سهامداران سازمان تامین اجتماعی اتفاق افتاده است.
وی افزود: با اتفاقات خوبی که در این شرکت در حال رقم خوردن است؛ آینده خوب روشن و درخشانی برای شرکت پیش‌بینی می‌شود و با گردش و سرعت گرفتن چرخ تولید هپکو؛ دغدغه کارگران برطرف خواهد شد.
معاون وزیر تعاون؛کار ورفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در همین راستا هپکو با قدرت و توان و حضور متخصصان می‌تواند با تولید قطعات متنوع؛ نیازهای حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی کشور را برآورده کند و با این گشایش ها نیز ظرفیت تولید این واحد تولیدی و اقتصادی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.