والیبالیست استان مرکزی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان فراخوانده شد

اردیبهشت 19, 1401
426 بازدید

والیبالیست استان مرکزی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان فراخوانده شد   اراک– پایگاه خبری چشم‌براه: زهرا کریمی والیبالیست توانمند و نام آشنا استان مرکزی (اراک) از سوی کمیته فنی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال کشور فراخوانده شد. به گزارش پایگاه خبری چشم‌براه؛ به نقل از روابط عمومی […]

والیبالیست استان مرکزی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان فراخوانده شد

 

اراک– پایگاه خبری چشم‌براه:
زهرا کریمی والیبالیست توانمند و نام آشنا استان مرکزی (اراک) از سوی کمیته فنی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال کشور فراخوانده شد.

به گزارش پایگاه خبری چشم‌براه؛ به نقل از روابط عمومی هیأت والیبال استان مرکزی، تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند.
تیم ملی والیبال زنان در مسیر آماده سازی به این رقابت‌ها، اردوی آماده سازی را در برون مرزی در کشور صربستان از هجدهم ماه جاری تا بیست و ششم آغاز کرد. در این ارتباط «والساندرا کمپدلی» سرمربی تیم ملی ۱۶ بازیکن را به اردوی آماده سازی قبل از اعزام دعوت کرد، که نام زهرا کریمی والیبالیست اراکی در این لیست به چشم می خورد.