واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی در سالجاری

بهمن 21, 1400
356 بازدید

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد؛ واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی در سالجاری   اراک–فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛ از واگذاری ۲۰۰ واحد مسکونی محرومین به نیازمندان در سال جاری خیر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی؛ در آیین بهره برداری از […]

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد؛

واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی در سالجاری

 

اراک–فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛ از واگذاری ۲۰۰ واحد مسکونی محرومین به نیازمندان در سال جاری خیر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی؛ در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان شازند اظهار کرد: بسیج یک نهاد مردمی و خدمت رسان است که با روحیه ولایتمداری ، جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی در مقاطع مختلف پای کار بوده با نقش آفرینی های موثر توانسته کارآمدی خود را به اثبات برساند.

وی افزود: بسیج در آزمون های مختلف سربلند و موفق بیرون آمده و بسیج سازندگی به عنوان یکی از قشرهای خدمت رسان و مردمی بسیج در طول این سال ها در محرومیت زدایی و مبارزه با فقر توانسته اقدامات موثری انجام‌دهد.

سردار کریمی بیان کرد: ایجاد انسجام ‌و هم‌افزایی بین نهادها و دستگاههای خدمت رسان در راستای رفع محرومیت و مبارزه با فقر یکی از اهداف بسیج سازندگی در استان مرکزی است که در این راستا ستادی در استانداری مرکزی تشکیل شده و امیدواریم با پای کار آوردن همه ظرفیت ها شاهد اقدامات موثری باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مولفه های قدرت در کشور گروه های جهادی و جهادگران بسیجی هستند،گفت: جهادگران بسیجی با نقش آفرینی موثر خود و به کارگیری روحیه دینی و انقلابی اقدامات مختلفی در راستای رفع محرومیت و خدمت صادقانه به مردم انجام می دهند و لذا امروز تقویت جبهه جهادی یک ضرورت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: سنت حسنه خدمت رسانی به مردم روز به روز باید تقویت شود و بسیج در این راستا تمام‌قد پای کار است و مسیر شتابنده خدمت به مردم توسط سپاه و بسیج‌ روز به روز با قوت ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: نهضت ساخت مسکن محرومین یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج در سال های گذشته است که در کنار سایر خدمات به ولی نعمتان انجام می شود و در سالجاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکن محرومین تحویل ولی نعمتان انقلاب در استان مرکزی شده و این اقدام خداپسندانه با قوت ادامه خواهد داشت.