وجود ۹۰۴ هزار و۱۶۲ عنوان کتاب در کتابخانه های استان مرکزی

وجود ۹۰۴ هزار و۱۶۲ عنوان کتاب در کتابخانه های استان مرکزی
آبان 25, 1401
90 بازدید

سرپرست کتابخانه های عمومی مرکزی: وجود ۹۰۴ هزار و۱۶۲ عنوان کتاب در کتابخانه های استان مرکزی   اراک– پایگاه خبری چشم براه: سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: بالغ بر یک میلیون و ۸۴ هزارو ۹۳۶جلد در قالب ۹۰۴ هزارو ۱۶۲ عنوان کتاب در کتابخانه های استان مرکزی وجود دارد. به گزارش […]

سرپرست کتابخانه های عمومی مرکزی:

وجود ۹۰۴ هزار و۱۶۲ عنوان کتاب در کتابخانه های استان مرکزی

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: بالغ بر یک میلیون و ۸۴ هزارو ۹۳۶جلد در قالب ۹۰۴ هزارو ۱۶۲ عنوان کتاب در کتابخانه های استان مرکزی وجود دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم‌براه، سکینه مهدیان پور در آیین تجلیل از مقام کتابداران، کتابخوانان و مروجان کتاب استان مرکزی در اراک اظهار کرد: از دوران باستان و قرون وسطا منابع اطلاعاتی به شکل های مختلف از سنگ نوشته ها تا لوح فلزی و امروز به شکل کتاب الکترونیکی نگهداری می شود.
وی با تاکید بر ضرورت تأمین و شرایط زیرساخت‌های توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه افزود: در این راستا از آبان ماه سال گذشته تاکنون هفت کتابخانه در استان مرکزی تجهیز و به بهره برداری رسیده است.
وی بیان داشت: کتابداران سردمداران عرصه کتابخوانی هستند که منابع اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان به مطالعه قرار می‌دهند.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ۳۷۰ برنامه فرهنگی و ترویجی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که
خوشبختانه تمامی این برنامه‌ها به موقع و با موفقیت اجرا شد.