پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهیدان عطیفه در اراک افتتاح شد

خرداد 12, 1401
175 بازدید

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهیدان عطیفه در اراک افتتاح شد   اراک– پایگاه خبری چشم براه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهیدان عطیفه با حضور سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در اراک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری […]

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهیدان عطیفه در اراک افتتاح شد

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهیدان عطیفه با حضور سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در اراک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چشم به راه، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در حاشیه بهره‌برداری از این پایگاه، اظهار کرد: پایگاه اورژانس به همت خانواده معظم شهیدان عطیفه که در کارهای خیر خدمت به مردم پیشگام هستند، تجهیز و راه اندازی شد و امیدوارم منشاء خیرات و برکات فراوانی برای مردم باشد.

وی ادامه داد: این حرکت سازنده و مردمی نشان دهنده اهمیت دادن خانواده شهدا به سلامت و خدمت به مردم است. و قطعاً الگویی برای انجام اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه است.

کریمی خاطرنشان کرد: از آغاز برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی، خدمت رسانی به مردم و انجام خدمات
اجتماعی به نام و یاد شهید در دستور کار قرار دارد، که طرح هر خدمت به نام یک شهید انجام شد که در این ارتباط خدمات مختلفی به مردم ارائه شده است.