پروژه بیمارستان ولیعصر اراک سرمایه ملی است، تکمیل آن تسریع شود

شهریور 16, 1401
170 بازدید

معاون سازمان بازرسی کل کشور: پروژه بیمارستان ولیعصر اراک سرمایه ملی است، تکمیل آن تسریع شود   اراک–پایگاه خبری چشم‌براه: معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: پروژه بزرگ درمانی و آموزشی بیمارستان ولیعصر اراک از جمله سرمایه های ملی کشور به شمار می‌رود که از ارزش بالایی برخوردار است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم […]

معاون سازمان بازرسی کل کشور:

پروژه بیمارستان ولیعصر اراک سرمایه ملی است، تکمیل آن تسریع شود

 

اراک–پایگاه خبری چشم‌براه:
معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: پروژه بزرگ درمانی و آموزشی بیمارستان ولیعصر اراک از جمله سرمایه های ملی کشور به شمار می‌رود که از ارزش بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سید جعفر کاظم پور در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه بیمارستان درمانی آموزشی ولیعصر اراک با تأکید بر تسریع در تکمیل این پروژه افزود: آغاز به کار این مرکز بزرگ درمانی نه تنها استان مرکزی، بلکه استان های غرب کشور را نیز پوشش درمانی می دهد.

وی اضافه کرد: به جهت اهمیت این پروژه بزرگ درمانی و آموزشی مسئولین در مرکزی و تهران باید دلسوزانی عمل کنند تا این پروژه هرچه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

براساس این گزارش، همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: بیمارستان ولی عصر باید هرچه زودتر وارد چرخه درمان شود چراکه یکی از ضروریات استان است.

علیرضا امانی اضافه کرد: با توجه به موقعیت استان و حجم بالای تصادفات و ارائه خدمت مرکز درمانی ولی عصر، بیمارستان جدیدالاحداث باید هر چه سریعتر افتتاح و به مردم خدمات رسانی کند.

وی بیان کرد: به منظور تسریع در روند ساخت این پروژه، شیف شب و تعداد کارگران  فعال در این پروژه را افزایش خواهیم داد.