پزشک قلابی ارتوپد درشازند به دام پلیس افتاد

خرداد 25, 1401
264 بازدید

پزشک قلابی ارتوپد درشازند به دام پلیس افتاد   اراک–پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شناسایی و پلمب یک واحد پزشکی غیر مجاز و دستگیری پزشک قلابی ارتوپد آن درعملیات مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سرهنگ عبد الرضا جودکی اظهار داشت: […]

پزشک قلابی ارتوپد درشازند به دام پلیس افتاد

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شناسایی و پلمب یک واحد پزشکی غیر مجاز و دستگیری پزشک قلابی ارتوپد آن درعملیات مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سرهنگ عبد الرضا جودکی اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان شازند در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک ارتوپد و راه اندازي غيرقانوني یک واحد پزشکی از سوی فردی در یکی از مناطق این شهرستان مطلع شدند.

وی بیان کرد:در تکمیل تحقیقات پلیس شهرستان شازند، مطب این فرد که با طبابت غير قانوني ، سلامت شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی و بلافاصله درهماهنگي با دستگاه قضائی، تیمی از مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نماينده دانشگاه علوم پزشکي این شهرستان به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که متصدی مطب بدون داشتن هیچ گونه مدرک پزشکی معتبر در حال طبابت غیرقانونی شهروندان است .

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: از این واحد پزشکی غیر مجاز، با دستور مقام قضائی پلمب و متصدی آن نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.