پنجمین باخت آلومینیوم اراک در تقابل با هوادار تهران رقم خورد/ آلومینیوم با خطیبی در سراشیبی

اسفند 15, 1400
212 بازدید

درهفته بیست و یکم لیگ برتر، پنجمین باخت آلومینیوم اراک در تقابل با هوادار تهران رقم خورد/ آلومینیوم با خطیبی در سراشیبی اراک– پایگاه خبری چشم براه: هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران «جام خلیج فارس»، در تقابل دو تیم آلومینیوم اراک و هوادار تهران که در اراک جریان داشت با نتیجه […]

درهفته بیست و یکم لیگ برتر،

پنجمین باخت آلومینیوم اراک در تقابل با هوادار تهران رقم خورد/ آلومینیوم با خطیبی در سراشیبی

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران «جام خلیج فارس»، در تقابل دو تیم آلومینیوم اراک و هوادار تهران که در اراک جریان داشت با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار تهران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران «جام خلیج فارس»، با ۸ بازی در نقاط مختلف کشور پیگیری شد که در این هفته آلومینیوم اراک میزبان هوادار تهران بود.
آلومینیوم اراک از میزبان خود در مستطیل سبز ورزشگاه امام خمینی(ره) ساعت ۱۵ پذیرایی کرد. شاگردان خطیبی سرمربی آلومینیوم و عنایتی سرمربی هوادارتهران برای تعیین تکلیف این دیدار و به رخ کشیدن قدرت و توانایی تیمشان مقابله یکدیگر دیگر صف‌آرایی کردند.

نیمه اول هوادار تهران پیروزی میدان

این بازی که ساعت ۱۵ امروز با سوت داور سید وحید کاظمی آغاز شد، دو تیم از همان آغاز بازی کار سرعتی را شروع کردند و هر دو تیم در طول ۴۶ دقیقه بازی (یک دقیقه وقت اضافی) با ارائه بازی دیدنی و جذاب سعی در گشودن دروازه یکدیگر داشتند. بارها دروازه هر دوتیم مورد تهاجم مهاجمین قرار گرفت وسنگربانان به خوبی عمل کردند. تا سرانجام در دقیقه ۲۲ اولین گل بازی توسط حسین صادقی بازیکن (شماره ۱۹) هوادار تهران دروازه آلومینیوم را گشود و در نهایت نیمه اول با پیروزی هوادار تهران بانتیجه یک بر صفر به پایان یافت.

نیمه دوم آلومینیوم بازی را واگذار کرد

نیمه دوم دیدار دو تیم آلومینیوم و هوادار تهران در شرایطی آغاز شد، که هوادار در نیمه اول بازی را به سود خود رقم زده بود و در نیمه دوم بازی بهتری ارائه داد. در سوی دیگر تیم آلومینیوم نسبت به نیمه اول خسته و بی انگیزه تر ظاهر شد. اما هیچ یک نتوانستند دروازه یکدیگر را بگشاید. البته عنایتی سرمربی هوادار تهران در دقایق پایانی در دو تعویض ناحیه مهاجمین تیم خود را به قصد کسب گل بیشتر تقویت کرد، اما بی نتیجه ماند و در نهایت دیدار آلومینیوم و هواداران تهران در بیست و یکمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با همان نتیجه نیمه اول، یعنی یک بر صفر به سود هواداران پایان یافت. و پنجمین باخت آلومینیوم اراک و ششمین برد هوادار تهران رقم خورد.

گفتنی است تیم آلومینیوم تا پایان هفته بیستم با انجام بیست بازی، ۵ برد، ۱۱ مساوی و ۴ باخت و کسب ۲۶ امتیاز در رده نهم. و هوادار تهران با انجام ۲۰ بازی ۵ برد، ۷ تساوی، ۸ باخت و کسب ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشتند.
در هفته بیست و دوم لیگ برتر که جمعه ۲۰ اسفند برگزار می‌شود، آلومینیوم اراک میهمان ذوب آهن اصفهان است.