پیاده‌سازی پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار در استان‌های کشور| اجرای ۶ مدل توسعه خوشه ای در مرکزی

پیاده‌سازی پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار در استان‌های کشور| اجرای ۶ مدل توسعه خوشه ای در مرکزی
شهریور 28, 1400
419 بازدید

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی به چشم براه خبرداد پیاده‌سازی پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار در استان‌های کشور| اجرای ۶ مدل توسعه خوشه ای در مرکزی اراک– معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، گفت: پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار در اکثر استان‌های کشور در حال پیاده سازی است و تاکنون […]

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی به چشم براه خبرداد

پیاده‌سازی پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار در استان‌های کشور| اجرای ۶ مدل توسعه خوشه ای در مرکزی

اراک– معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، گفت: پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار در اکثر استان‌های کشور در حال پیاده سازی است و تاکنون ۶ مدل توسعه خوشه ای در مرکزی اجرا شده است.

اصغر ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه، ضمن بیان اینکه، مدل توسعه خوشه های کسب و کار از سوی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد  به عنوان راهکاری جهت توسعه صنعتی کشورها، پیشنهاد شده و در ایران توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، اجرا می‌شود، اظهار کرد: خوشه صنایع ریلی اراک، خوشه عایق رطوبتی دلیجان، خوشه سنگ محلات، خوشه سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی اراک و خوشه گل و گیاه زینتی محلات در این استان اجرا شده است.
وی افزود: با توجه به مطالعات انجام شده و پتانسیل های موجود در استان، صنعت ریلی در استان مرکزی به عنوان دبیرخانه این صنعت در نظام مبادلات پیمانکاری فرعی، انتخاب شده است.

ذولفقاری، آموزش در حوزه های مهارتی، مدیریتی و کارآفرینی را از جمله حمایت های حوزه صنایع کوچک عنوان کرد وگفت: در حوزه آموزش با دانشگاه‌ها، سازمان فنی و حرفه‌ای استان، سازمان صنعت، معدن وتجارت- و اتاق بازرگانی همکاری داریم.
وی خاطر نشان کرد: در راستای تامین امنیت سرمایه گذاری و امکان ارائه خدمات مناسب به نیروی انسانی واحدهای صنعتی تفاهم‌نامه‌ای با بیمه ایران، جهت تسهیل و کمک به بیمه واحدهای صنعتی از جمله بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت  و… به عمل آمده است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، ایجاد بازار کار و تامین مالی را از اهداف ورود به بازار سرمایه فرابورس عنوان کردو افزود: در حوزه تامین مالی از بازار سرمایه نیز از طریق ارائه یارانه به واحدهای صنعتی حمایت های مادی و معنوی در نظر گرفته‌ شده است

برچسب‌ها:, , , ,