پیشرفت ۳۶درصدی واحد آند سازی شرکت آلومینیوم

پیشرفت ۳۶درصدی واحد آند سازی شرکت آلومینیوم
آذر 7, 1400
482 بازدید

مدیرعامل شرکت کربن صنعت امیرکبیر؛ از پیشرفت ۳۶درصدی واحد آندسازی شرکت آلومینیوم ایران خبرداد اراک– مدیرعامل شرکت کربن صنعت امیر کبیر؛ آندسازی آلومینیوم از پیشرفت ۳۶ درصدی واحد آندسازی شرکت آلومینیوم خبر داد و افزود: بر اساس زمانبندی پیش‌بینی شده تا پایان سال ۱۴۰۲ کل فازساخت وپخت تکمیل و افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار […]

مدیرعامل شرکت کربن صنعت امیرکبیر؛ از پیشرفت ۳۶درصدی واحد آندسازی شرکت آلومینیوم ایران خبرداد

اراک– مدیرعامل شرکت کربن صنعت امیر کبیر؛ آندسازی آلومینیوم از پیشرفت ۳۶ درصدی واحد آندسازی شرکت آلومینیوم خبر داد و افزود: بر اساس زمانبندی پیش‌بینی شده تا پایان سال ۱۴۰۲ کل فازساخت وپخت تکمیل و افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار چشم به راه؛ خسرو غفاری در حاشیه بازدید خبرنگاران از این شرکت اظهار کرد: راه اندازی واحد آندسازی آلومینیوم اراک بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد و تاکنون بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی؛ تامین زیرساخت‌های لازم از جمله ساماندهی جاده دسترسی؛ آب؛ برق؛ گاز را از نیازهای این طرح عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان استانی و با حل این مسائل زیرساخت‌ها در روند پیشبرد شتاب حاصل شود.

مدیرعامل شرکت کربن صنعت امیرکبیر آندسازی خاطرنشان کرد: برای توسعه ایرالکو ۱۵۰ هکتار زمین خریداری شده که در فاز اول ۲۵ هکتار آن به آند سازی تخصیص یافته و این واحد شامل ۷بخش اصلی شامل ۲۶ساختمان می باشد.
غفاری افزود: راه اندازی واحد آندسازی اراک سالانه حدود ۳۵ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی در پی دارد و بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی مستقل نیز ایجاد می‌کند.