چهارشنبه آخر سال را چگونه بدون آسیب بگذرانیم/ شادی و سرور چهارشنبه آخر سال را به عزا تبدیل نکنیم

اسفند 18, 1400
455 بازدید

چهارشنبه آخر سال را چگونه بدون آسیب بگذرانیم/ شادی و سرور چهارشنبه آخر سال را به عزا تبدیل نکنیم اراک– پایگاه خبری چشم براه: رئیس فوریت‌های پزشکی استان مرکزی؛ در رابطه با بحث چهارشنبه آخر سال گفت: متاسفانه گاهی شاهد صدمات و حوادث و اتفاقاتی هستیم که منجر به آسیب های جبران ناپذیر از نظر […]

چهارشنبه آخر سال را چگونه بدون آسیب بگذرانیم/ شادی و سرور چهارشنبه آخر سال را به عزا تبدیل نکنیم

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
رئیس فوریت‌های پزشکی استان مرکزی؛ در رابطه با بحث چهارشنبه آخر سال گفت: متاسفانه گاهی شاهد صدمات و حوادث و اتفاقاتی هستیم که منجر به آسیب های جبران ناپذیر از نظر مالی و نظر جانی برای افراد می‌شود و مخاطرات آن‌ها سال‌ها گریبان فردا گرفته و تحت تاثیر قرار می دهد.
به گزارش پایگاه خبری چشم براه پروهان افزود: استفاده ناصحیح استفاده خطرآفرین از مواد محترقه و آتش زا و آتش بازی‌های که منجر به آسیب های جدی برای افراد بشود بسیار مخاطره آمیز است.
وی خاطرنشان کرد: از خانواده های عزیز خواهش می کنم با هدایت و راهنمایی و همراهی با فرزندانشان از بروز چنین مخاطراتی تا حد ممکن پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: استفاده از ترقه ها و مواد آتش‌زا و موادی که صدای زیادی تولید می‌کند یا انفجار شدید ایجاد می‌کند در هیچ جای آیین و رسوم ما نیست و به هیچ عنوان هم پسندیده نیستند. امیدواریم با همراهی خانواده ها بتوانیم چهارشنبه آخر سال را بدون آسیب پشت سر بگذاریم.