کارکنان جانباز اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تجلیل شدند

اسفند 16, 1400
136 بازدید

کارکنان جانباز اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تجلیل شدند اراک– پایگاه خبری چشم براه: سرپرست اداره کل؛ تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: جانبازان و ایثارگران شاهدان و راویان انقلاب و جنگ تحمیلی هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ جمشیده امیدی در آیین تقدیر و تجلیل از […]

کارکنان جانباز اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تجلیل شدند

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
سرپرست اداره کل؛ تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: جانبازان و ایثارگران شاهدان و راویان انقلاب و جنگ تحمیلی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ جمشیده امیدی در آیین تقدیر و تجلیل از کارکنان جانباز این اداره کل که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در اراک برگزار شد؛ با بیان اینکه؛ شما شاهدان و راویان انقلاب و جنگ تحمیلی هستید؛ افزود: وصف شما با هیچ واژه ای قابل تفسیر و تقدیر نیست و جامعه باید در همه حال به شما تکریم کند.
وی خاطر نشان کرد: رشادت شما عزیزان در پاسداری ودفاع از خاک وطن با عث  امنیت ،اعتلاء واقتدار نظام جمهوری اسلامی گشت و امروز ما به جانبازان افتخار می کنیم که در آن برهه از زمان بدون کمترین چشم داشتی جان خودتان را در طبق اخلاص قرار دادید تا امروز ما در امنیت کامل بسر ببریم .

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت:جایگاه شما عزیزان آنقدر بالاست که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره)شما عزیزان را رهبران نهضت دانستند