کارگاه تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۶کشور دراراک برگزار شد

تیر 1, 1401
189 بازدید

مدیر توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد؛ کارگاه تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۶کشور دراراک برگزار شد اراک–پایگاه خبری چشم براه: مدیر توسعه سازمان تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، گفت: کارگاه دو روزه تخصصی بازبینی آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل و بازبینی شرح وظایف مجموعه پست های سازمانی معاونت […]

مدیر توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد؛

کارگاه تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۶کشور دراراک برگزار شد

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
مدیر توسعه سازمان تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، گفت: کارگاه دو روزه تخصصی بازبینی آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل و بازبینی شرح وظایف مجموعه پست های سازمانی معاونت غذا و دارو و ستاد  شبکه های بهداشت و درمان به میزبانی اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی وهب حبیب پور افزود: این کارگاه با حضور دانشگاه های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور از جمله دانشگاه های علوم پزشکی زنجان، قزوین، اراک، البرز و قم و دانشکده های ساوه و خمین و مشارکت همکاران معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

وی بیان کرد: آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل در سال ۱۳۹۷ در ۷ فصل و ۹۳ ماده و با هدف استقرار چهارچوب و الگوی مستند و قانونی برای تدوین و بازنگری شرح شغل و شرایط احراز پست های سازمانی و نیز پویایی و انعطاف پذیری مشاغل توسط کارگروه وزارتی، تهیه و جهت  تصویب به هیات امنا ارسال و پس از تصویب در هیات امنا به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.

حبیب پور افزود: با توجه به گذشت ۵ سال از تهیه این آیین نامه و لزوم بازنگری آن، کارگروه های تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد تا نظرات خود را پس از مشورت و تبادل نظر به کارگروه وزارتی ارسال نمایند تا پس از جمع بندی در وزارت بهداشت، تصویب و به هیات امنا ابلاغ گردد.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همچنین پست های سازمانی و شرح وظایف معاونت غذا و دارو نیز کارگروه در ۳ زمینه اجرایی عملیاتی، سرپرستی و آموزشی-پژوهشی و بهبود کیفیت مورد بازبینی قرار گرفت.

وی افزود: شرح وظایف پست های سازمانی نمایانگر وظایف و نقش هایی است که برای یک پست سازمانی در راستای انجام بخشی از ماموریت واحد سازمانی تعیین و ابلاغ می گردد و مستخدم مکلف به انجام آن است.

حبیب پور در پایان از همکاری معاونت توسعه، رییس و دبیرخانه هیات امنا و همکارانی که باعث برگزاری هر چه بهتر این کارگاه دو روزه شدند، تشکر کرد.