کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان

مرداد 11, 1401
151 بازدید

فرمانده انتظامی دلیجان خبرداد ؛ کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان اراک –پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در علمیات پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ سرهنگ مجتبی جمالی گفت: در ادامه اجرای […]

فرمانده انتظامی دلیجان خبرداد ؛

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در علمیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ سرهنگ مجتبی جمالی گفت: در ادامه اجرای طرح های برخورد با خودروهای قاچاق بر و مقابله با معضل کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان روز گذشته به دو دستگاه خودروی سواری شوتی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مشکوک شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع پلیس هر دو خودرو توقیف و پس از بازرسی از آنها ۲۲۰ لباس زنانه و ۲۴ دستگاه پرینتر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ جمالی خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، تعداد ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان با اشاره به اينکه قاچاق کالا اثرات سوء و منفي بر توليد داخلي داشته و امنيت اقتصادي جامعه را هدف قرار مي دهد، ضمن تاکيد بر عزم پليس در مبارزه با اين پديده ناهنجار و مخرب، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طريق تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ مراتب را به پليس اطلاع دهند.