کشف ۴۰۰۰ لیتر روغن خوراکی احتكار شده در ساوه

اردیبهشت 26, 1401
163 بازدید

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛ کشف ۴۰۰۰ لیتر روغن خوراکی احتكار شده در ساوه   اراک– پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ هزار و ۴۶۵ لیتر روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شهرستان ساوه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سردار”حسن مفخمي شهرستانی […]

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

کشف ۴۰۰۰ لیتر روغن خوراکی احتكار شده در ساوه

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ هزار و ۴۶۵ لیتر روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شهرستان ساوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سردار”حسن مفخمي شهرستانی بیان داشت: در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز عمومي و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در یک مرغداری در اطراف شهرستان ساوه ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی های میدانی و تحقیقات پلیسی و پس از تأیید صحت گزارش دریافتی و هماهنگی با دستگاه قضائی از این مرغداری بازرسی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۴ هزار و ۴۶۵ لیتر روغن خوراکی احتکار شده در این عملیات خاطر نشان کرد: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ارزش تقریبی روغن های احتکار شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال ، برآورد شده است.

مفخمی شهرستانی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: فرد محتکر دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.