یک واحد نانوایی متخلف در اراک  پلمپ شد

شهریور 9, 1401
151 بازدید

یک واحد نانوایی متخلف در اراک  پلمپ شد اراک –پایگاه خبری چشم براه: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی از پلمب یک واحد نانوایی متخلف به دلیل تعطیلی خودسرانه و پخت نان نامرغوب در اراک خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ”مهدی تقوی […]

یک واحد نانوایی متخلف در اراک  پلمپ شد

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی از پلمب یک واحد نانوایی متخلف به دلیل تعطیلی خودسرانه و پخت نان نامرغوب در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ”مهدی تقوی نیا گفت: :در پي دریافت گزارشات و نارضايتي هاي مردمی مبني بر بي نظمي در فعاليت هاي صنفي یک واحدنانوایی موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان اتاق اصناف اراک از اين نانوایی بازدید و این واحد صنفی را به دلیل تعطیلی خودسرانه و پخت نان نامرغوب با هماهنگی مقام قضائی پلمب کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در پايان با اشاره به اينكه طرح‌هاي بازديد از صنوف به صورت مستمر ادامه دارد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.