۱۲ واحد صنفي متخلف دراراک پلمپ شدند

مرداد 26, 1401
91 بازدید

در اجرای طرح نظارت بر اصناف، ۱۲ واحد صنفي متخلف دراراک پلمپ شدند اراک –پایگاه خبری چشم براه: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی از اجراي طرح نظارتي پليس بر واحد های صنفی در اراک خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و پلمب شد. […]

در اجرای طرح نظارت بر اصناف،

۱۲ واحد صنفي متخلف دراراک پلمپ شدند

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی از اجراي طرح نظارتي پليس بر واحد های صنفی در اراک خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و پلمب شد.

به گزارش‌ خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ مهدی تقوی نیا افزود: طرح تشديد کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي و اماکن عمومي در شهرستان اراک از سوی مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان و با مشارکت بازرسان اتاق اصناف اجرا شد.

وي اظهار کرد: در اين طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان برابر ترتيبات قانوني مقرر در ماده ۲۷ قانون نظام صنفي از تعدادی واحد صنفي به صورت محسوس و غير محسوس بازديد کردند ۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

تقوی نیا در پايان ضمن قدرداني از همکاری خوب اصناف از عموم شهروندان از آنان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني، موضوع را از طريق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.