۱۲ پروژه عمرانی ورزشی استان مرکزی بهره برداری می شود/ استان مرکزی میزبان وزیر ورزش وجوانان ایران

۱۲ پروژه عمرانی ورزشی استان مرکزی بهره برداری می شود/ استان مرکزی میزبان وزیر ورزش وجوانان ایران
مهر 25, 1400
412 بازدید

با حضور وزیر ورزش و جوانان، ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی استان مرکزی بهره برداری می شود/ استان مرکزی میزبان وزیر ورزش وجوانان ایران اراک– مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته تربیت بدنی وورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان […]

با حضور وزیر ورزش و جوانان،
۱۲ پروژه عمرانی ورزشی استان مرکزی بهره برداری می شود/ استان مرکزی میزبان وزیر ورزش وجوانان ایران

اراک– مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته تربیت بدنی وورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان مرکزی افتتاح و بهره برداری می شود.

عابد حقدادی در حاشیه جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی در اراک، در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه، با بیان اینکه از بیست و ششم ماه جاری تا دوم آبان ماه در تقویم رسمی کشور هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، اظهار کرد: در این هفته استان مرکزی در بیست و نهم ماه جاری به مدت دو روز میزبان وزیر ورزش و جوانان کشور است.

وی افزود: سید حمید سجادی در سفر دو روزه خود به استان مرکزی، ضمن بازدید از پروژه های عمرانی ورزشی نیمه تمام و یا در حال تکمیل، ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی را در استان مرکزی افتتاح می‌کند.

حقداری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با اعتبار دولتی و بخش خصوصی احداث شده است، که بهره‌برداری این طرح‌ها سرانه ورزشی استان را افزایش می دهد.
وی گفت: افتتاح پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد اراک، سالن طبقاتی شهرستان زرندیه بخش مامونیه، زمین چمن فجر ساوه، زمین چمن امیرکبیر شهرستان اراک، ۵ زمین چمن روستایی در شهرهای استان و… بخشی از پروژه های آماده بهره برداری با حضور ورزش وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان در سفر دو روزه خود به استان مرکزی نیز، بررسی نیازهای زیرساخت های حوزه ورزشی هیئت های ورزشی حرفه ای قهرمانی، همگانی، ورزشی بانوان، نشست با روسای هیأت‌های ورزشی، نخبگان ورزشی، جوانان اشتغال آفرین، سمن های مرتبط با ورزش وجوانان و… را در برنامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی گنجانده است.

برچسب‌ها: