۱۳ رأس گوسفند در مسیر روستای کلوان کمیجان تلف شد

خرداد 21, 1401
197 بازدید

بر خورد سواری به گله احشام؛ ۱۳ رأس گوسفند در مسیر روستای کلوان کمیجان تلف شد   اراک–پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گله گوسفندان در مسیر روستای کلوان شهرستان کمیجان ۱۳ راس گوسفند تلف شد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به […]

بر خورد سواری به گله احشام؛

۱۳ رأس گوسفند در مسیر روستای کلوان کمیجان تلف شد

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت:
در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گله گوسفندان در مسیر روستای کلوان شهرستان کمیجان ۱۳ راس گوسفند تلف شد.
به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ عابدین ملکی پویا، بیان داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ مبني بر برخورد خودرو با گله گوسفندان در محور روستایی کلوان شهرستان کمیجان‌ بلافاصله تيمی از ماموران پلیس، براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسي مأموران از صحنه حادثه، مشخص شد كه یک گله گوسفند در حال عبور از عرض جاده بوده كه يك دستگاه خودروی سواری پراید با آنها برخورد می کند و تعداد ۱۳ راس دام تلف می شوند.

ملکی پویا خاطر نشان کرد: از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، علت سانحه به دلیل بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو اعلام شد.

وی در پایان از دامداران خواست تا در هنگام عبور دادن احشام خود از محورهای مواصلاتی براي پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، همواره نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند.