۱۸۲۱ مأموریت اورژانسی دراستان مرکزی عملیاتی شد

فروردین 6, 1401
115 بازدید

۱۸۲۱ مأموریت اورژانسی دراستان مرکزی عملیاتی شد   اراک–پایگاه خبری چشم براه: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ از انجام یکهزار و ۸۲۱ مأموریت اورژانسی در ۱۰ روز گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ محمد پروهان گفت: […]

۱۸۲۱ مأموریت اورژانسی دراستان مرکزی عملیاتی شد

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ از انجام یکهزار و ۸۲۱ مأموریت اورژانسی در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ محمد پروهان گفت: از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون هزار و ۸۲۱ ماموریت از سوی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در کمترین زمان ممکن و نیروهای باتجربه و آگاه با هدف امدادرسانی به مصدومان و آسیب دیدگان، انجام شد.

وی اظهار کرد: ۶ مورد ماموریت اورژانس هوایی (۴ مورد ترافیکی با ۱۱ مصدوم و ۲ مورد غیرترافیکی با ۲ بیمار) نیز در این زمان ثبت شده است

وی خاطر نشان کرد: از تعداد کل ماموریت های انجام شده، ۳۳۶ ماموریت ترافیکی انجام شده که از این تعداد ۱۷۷ ماموریت ترافیکی شهری و ۱۵۹ ماموریت ترافیکی جاده ای بوده است.

پروهان افزود: در طی ده روز اخیر ۷ هزار و ۲۴۸ تماس با اورژانس گرفته شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه پیش از رسیدن خودرو آمبولانس ۸ مورد فوتی ثبت و گزارش شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان توصیه کرد: حوادث ترافیکی به عنوان یکی از علل عمده مرگ و ناتوانی مطرح می‌باشد و عوامل متعددی در بروز این حوادث نقش دارند که شناسایی این عوامل ضروری است لذا لازم است که رانندگان با رعایت حداکثری نکات ایمنی مانع از رخداد اتفاقات ناگوار و جبران ناپذیر شوند.