۱۹۸آشپزخانه اطعام مهدوی در استان مرکزی افتتاح شد

۱۹۸آشپزخانه اطعام مهدوی در استان مرکزی افتتاح شد
فروردین 21, 1401
330 بازدید

۱۹۸آشپزخانه اطعام مهدوی در استان مرکزی افتتاح شد   اراک– پایگاه خبری چشم براه: ۱۹۸آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان درایام ماه مبارک رمضان در استان مرکزی افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی؛ در آیین که دراراک برگزار شد […]

۱۹۸آشپزخانه اطعام مهدوی در استان مرکزی افتتاح شد

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
۱۹۸آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان درایام ماه مبارک رمضان در استان مرکزی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی؛ در آیین که دراراک برگزار شد قایم مقام کمیته امداد استان مرکزی
گفت: تعداد ۱۹۸ آشپزخانه در سراسر استان در ایام ماه مبارک رمضان آماده طبخ غذا به نیات خیرین محترم و توزیع بین نیازمندان می باشند.

عدالت بهرامی از توزیع ۴۳ هزارو ۵۰۰ سبد‌معیشتی با سرانه ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: تمامی غذاهای گرم و سبدهای معیشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ عزت و کرامت مددجویان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع افطاری ساده بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.

قائم مقام کمیته امداد استان ضمن تشکر از خیران و حامیان اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی تمامی خیران و حامیان کمیته امداد استان مرکزی رتبه اول کشوری را در طرح ملی “ایران مهربان” کسب کرد.

براساس این گزارش؛ فرماندار شهرستان اراک نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد از بدو تأسیس منشاء خدمات ارزشمندی در جامعه بوده و در طرح اطعام مهدوی از دستگاه های پیشگام بوده است .

هادی خدمت به نیازمندان را یک وظیفه همگانی دانست و بیان داشت: تعامل و همکاری بخشهای مختلف زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به اقشار نیازمند خواهد بود.