۹۰ درصد جمعیت دانش آموزی مرکزی دز اول را دریافت کردند

آبان 27, 1400
396 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد؛ ۹۰ درصد جمعیت دانش آموزی مرکزی دز اول را دریافت کردند اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیش از ۹۰ درصد از جمعیت دانش آموزی استان مرکزی دز اول و ۶۰ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا خود را دریافت کردند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد؛
۹۰ درصد جمعیت دانش آموزی مرکزی دز اول را دریافت کردند

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیش از ۹۰ درصد از جمعیت دانش آموزی استان مرکزی دز اول و ۶۰ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید محمد جمالیان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش طبق مصوبات ملی و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی نسبت به بازگشایی مدارس اقدام کند؛ افزود: البته یکسری کمبودها در زیرساخت های بهداشتی مدارس وجود دارد و نیاز است تا با هماهنگی و تدبیر بیشتر؛ اقدام به بازگشایی مدارس صورت بگیرد.

جمالیان خاطر نشان کرد: با تعاملی که میان آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد؛ این بازگشایی با رعایت بهتر و کامل تر پروتکل‌ها رخ می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در این برهه از زمان که علاوه بر کووید ۱۹ نگرانی‌های در مورد آنفولانزا وجود دارد بسیار حساس است.