۹ شهرستان استان مرکزی آبی پوش شدند/۲شهرستان دیگر به جمع شهرستان های آبی پیوستند

آذر 20, 1400
390 بازدید

۹ شهرستان استان مرکزی آبی پوش شدند/۲شهرستان دیگر به جمع شهرستان های آبی پیوستند اراک– ۹ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان مرکزی رنگ‌ آبی کرونایی به خود گرفتند. اراک–رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با آبی شدن شهرستان های دلیجان و خمین، جمع شهرستان های دراری وضعیت آبی کرونایی استان به ۹ شهرستان رسید. به […]

۹ شهرستان استان مرکزی آبی پوش شدند/۲شهرستان دیگر به جمع شهرستان های آبی پیوستند

اراک– ۹ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان مرکزی رنگ‌ آبی کرونایی به خود گرفتند.

اراک–رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با آبی شدن شهرستان های دلیجان و خمین، جمع شهرستان های دراری وضعیت آبی کرونایی استان به ۹ شهرستان رسید.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید محمد جمالیان گفت : طبق آخرین وضعیت اعلام شده رنگ بندی کرونایی استان،۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان هم در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود : شهرستان های کمیجان، آشتیان، محلات در وضعیت زرد و اراک، ساوه، زرندیه، تفرش، فراهان، خنداب، شازند، دلیجان، خمین نیز در وضعیت آبی قرار گرفته اند .

جمالیان تاکید کرد :شهرستان های دلیجان و خمین از وضعیت زرد به آبی رسیده اند که مطمئنا با سرعت خوب واکسیناسیون و رعایت مجدانه ی پروتکل های بهداشتی به این مهم دست یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت :رسیدن به این جایگاه نسبت به هفته ها و ماه های گذشته که نقشه کل استان قرمز و نارنجی بود و متاسفانه تعداد زیادی از هم استانی های عزیز به کرونا مبتلا و چندین نفر در روز جان خود را از دست می دادند،بسیار خوب و قابل قبول است و امیدواریم با واکسیناسیون حداکثری در استان که صورت پذیرفته است شاهد روزهای پایانی کرونا در استان و کشور باشیم.