آئین تجلیل از دفاترپیشخوان برتر استان مرکزی در اراک برگزار شد. اراک–آیین تقدیر وتجلیل از دفاتر پیشخوان برتر واهدای جوایز مشتریان خوش حساب همراه اول در استان مرکزی برگزار شد آيين تقدیر و تجليل از خدمات دفاتر پيشخوان دولت برتر در ارایه خدمات همراه اول در سال 1400 و اهداي جوايز جشنواره مشتريان خوش […]
آئین تجلیل از دفاترپیشخوان برتر استان مرکزی در اراک برگزار شد.
اراک–آیین تقدیر وتجلیل از دفاتر پیشخوان برتر واهدای جوایز مشتریان خوش حساب همراه اول در استان مرکزی برگزار شد
آيين تقدیر و تجليل از خدمات دفاتر پيشخوان دولت برتر در ارایه خدمات همراه اول در سال 1400 و اهداي جوايز جشنواره مشتريان خوش حساب همراه اول در استان مرکزی در محل سالن اجتماعات مخابرات منطقه مرکزی برگزارشد .
براساس این گزارش در ابتدای این مراسم مهندس محمودی جانشین مدیریت تجاری مخابرات منطقه مرکزی ضمن خوشامد گویی به حضار، گزارشی از عملکرد امور مشتریان ارتباطات سیار استان مرکزی در سال 1400 ارائه نمود.
وی با اشاره به جذب مشترکین دائمی و اعتباری، مصرف دیتا و آمارقراردادهای دفاتر همراه اول اظهار داشت: در سال 1400 شاخص تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی به میزان 146 درصد در استان محقق شده است.
جانشین مدیر تجاری شرکت مخابرات استان با اشاره به مشکلات دفاتر خدماتی و لزوم تغییر گرید دفاتر به گرید بالاتربیان کرد: به منظور دسترسی مشترکین به خدمات همراه اول تا آخر سال 1401 در شهرهای کوچک و روستاهای بزرگ 30 دفتر خرده فروش بازگشایی خواهد شد.
مهندس محمودی با اعلام عملکرد بالای استان مرکزی در وصول مطالبات همراه اول در استان در سال 1400 گفت:
در جشنواره مشتریان خوش حساب همراه اول به مشترکینی که به موقع نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام می کنند وهمچنین مشترکین بدهکاری که بدهی خود را پرداخت نموده اند به قید قرعه جوایزی را اهدا می کنیم.
وی افزود: مخابرات منطقه مرکزی با کسب رتبه دوم کشوری، در شاخصهای تعریف شده از سوی همراه اول در بین استانهای کشور بالاتر از شاخص کشوری است و این امر مرهون تلاشهای همکاران در اداره امور مشتریان و دفاتر پیشخوان در سطح استان است .
در ادامه این مراسم دكتر كليج مدير فروش همراه اول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال جاري در حوزه ارتباطات سيار گفت: به منظور افزايش تعرفه دفاتر پيشخوان مشوقاتي در نظر گرفته شده است.
مدير فروش شركت همراه اول با اشاره به مشوق هاي مراكز گفت: با ايجاد بسترهاي مناسب شرايط خوبي براي مراكزي كه بيشترين درآمد را كسب كنند ايجاد شده است.
وي با اشاره به كمپين هاي جذب و افزايش درآمد خاطرنشان كرد: اين مراكز با هدف افزايش تعرفه ها ايجاد مي شود و به طبع مراكزي كه بيشترين تلاش را كنند درآمد بيشتري نيز كسب خواهند كرد.
دكتر كليج با اشاره به شرايط اقتصادي موجود افزود: انتظار مي رود با تلاش بتوانيم جذب اعتبارات را افزايش دهيم و به همين منظور به سمت جذب با كيفيت رفته و تمركز را براي تبديل سيم كارت هاي اعتباري به دائمي بگذاريم چرا كه مشتركين دائمي براي ما ارزش بيشتري خواهد داشت.
وي از ايجاد سامانه مديريت شبكه، خبر داد و گفت: اين سامانه يكي از سيستم هاي به روز دنياست كه به انتظارات و توسعه شبكه ها و حفظ بنگاه هاي ارزشمند كمك خواهد کرد.
مدير فروش همراه اول ادامه داد:در آينده اي نزديك بخشنامه اي صادر خواهد شد كه در آن مدل ارتقا و تنزل مراكز مشخص خواهد شد كه اين امر شرايط را براي رشد مراكز فراهم خواهد كرد.
دكتر كليج با اشاه به شاخص هاي در نظر گرفته شده براي دفاتر اظهار داشت: سوالاتي براي مشتركين ارسال خواهد شد كه رضايت مندي و يا شكايات آنها مطرح و بر اساس آن براي ادامه همكاري مراكز و يا تعطيلي آنها تصميماتي اتخاذ خواهد شد.
در ادامه همچنين خانم مهندس اسدپور جانشین رئیس اداره امور مشتریان همراه اول مخابرات منطقه مرکزی با اشاره به اينكه امور مشتريان شركت ارتباطات سيار با بهره گيري از زير ساخت هاي فني موجود در استان كه پوشش صد درصدي شهرها، جاده ها و روستاهاي بالاي ٢ هزار نفر جمعيت را دارد گفت: اين شركت توانسته خدمات همراه اول را در سراسر استان ارائه دهد.
وي اظهار داشت: بر اساس آمار ، تعداد مشتركين دائمي ما حدود ٢٠٠ هزار نفر و تعداد مشتركين اعتباري يك ميليون و ۷۵۲ هزار نفر می باشد.
خانم اسدپور افزود: ضريب نفوذ همراه اول در استان مرکزی ۹۹/۱ است كه داراي سهم بازار ۶۵/۱ می باشد.
جانشين رییس اداره امور مشتريان تلفن همراه مخابرات منطقه مركزي افزود: با توجه به این که جمعیت استان مرکزی حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر می باشد داشتن این میزان ضریب نفوذ و سهم بازار یک موفقیت بزرگ محسوب شده و این موفقیت مرهون تلاشهای شبانه روزی همکاران فنی و همکاران امور مشتریان در سطح استان می باشد.
خانم اسدپور دفاتر پیشخوان را بازوی اجرايی امور مشتریان در استان عنوان كرد وبیان کرد:با عملکرد خوب دفاتر می توانیم شاخص ها و اهداف تعیین شده از سوی شرکت ارتباطات سیار را پیش ببریم ، كه شاخص هایی نظیر جذب مشترکین دائمی و اعتباری و تبدیل خطوط اعتباری به دائمی ، فعال سازی یو سیم و افزایش مشترکین فعال دیتا را شامل مي شود.
وي اظهار امیدواری كرد با همکاری و همراهی شرکت ارتباطات سیار ، اداره امور مشتریان همراه اول و دفاتر خدماتی در سطح استان بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به مشتریان داشته باشیم و به اهداف و شاخصهای تعریف شده از سوی شرکت ارتباطات سیاربرسیم.
خانم اسدپور در ادامه درخواست هاي دفاتر خدماتی پيشخوان دولت را تشريح و گفت: اين دفاتر براي ادامه كار نیازمند حمایت و پشتیبانی لازم و جهت افزایش بهره وری ، ارتقای رتبه دفاتر ، افزایش تعداد دفاتر در برخی نقاط استان ، ارائه اقلام تبلیغاتی و ارائه آفر از سوی ارتباطات سیار در کمپین ها که اين مهم با توجه به شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
در پايان اين مراسم از دفاتر برتر پيشخوان دولت در ارایه خدمات همراه اول در سال 1400 و مشتريان خوش حساب همراه اول با اهداي جوايز تقدير شد.
نظرات