آمادگی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی در تعطیلات نوروزی

فروردین 1, 1402
153 بازدید

آمادگی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی در تعطیلات نوروزی اراک –پایگاه خبری چشم براه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از آمادگی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: تمام مراکز خدماتی بهداشتی- درمانی در ایام نوروز آماده باش هستند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه […]

آمادگی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی در تعطیلات نوروزی

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از آمادگی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: تمام مراکز خدماتی بهداشتی- درمانی در ایام نوروز آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، امانی ضمن تبریک عید نوروز بیان کرد: در ایام و تعطیلات نوروزی که مقارن شده با ماه مبارک رمضان، تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان برای ارائه خدمات، به هم میهمان آماده و همه ی پرسنل در همه ی سطوح شیف بندی شده اند.
وی افزود: هم استانی ها و همچنین مسافران نوروزی می توانند با شماره گیری شماره های ۳۳۶۸۶۴۴۰-۰۸۶ و تلفن همراه ۰۹۳۶۱۵۵۹۱۱۵ هر گونه سوال و یا راهنمایی لازم پزشکی و نیز امور دارویی را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: همچنین این شماره تلفن ها آماده دریافت گزارشات مردمی نیز می باشند.
دکتر امانی همچنین گفت: در پوسترهای طراحی شده ای که حاوی اطلاعات مفید در خصوص راهنمایی مراجعین و مسافرین است نیز بارکدی تعبیه شده که مردم می توانند با اسکن آن به سامانه مورد نظر وارد و ابهامات خود را برطرف کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: همچنین سامانه ۳۸۳۹ نیز در این ایام به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی می باشد.
دکتر امانی در پایان به اهمیت اطلاع رسانی و نظارت در حوزه ی سلامت در روزهای حساس اشاره کرد و گفت: هم استانی ها و مسافران نوروزی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت و پورتال دانشگاه و وب دا مرکزی دریافت کنند، ضمن اینکه شماره تلفن های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی که در این ایام شیفت و مسئول هستند را مشاهده و در صورت نیاز تماس حاصل نمایند.