باعملیات روانی مقابله می‌کنیم اما عملیات روانی را مدیریت نمی‌کنیم

باعملیات روانی مقابله می‌کنیم اما عملیات روانی را مدیریت نمی‌کنیم
بهمن 6, 1401
84 بازدید

استاندار مرکزی: باعملیات روانی مقابله می‌کنیم اما عملیات روانی را مدیریت نمی‌کنیم     اراک–پایگاه خبری چشم براه: استاندار مرکزی گفت: با عملیات روانی مقابله می‌کنیم اما عملیات روانی را خود مدیریت نمی کنیم و اگر ملتی سه مولفه شامل شناخت خود؛ شناخت دشمنان و شناخت زمان را داشته باشند؛ آن ملت؛ ملت مقتدر است. […]

استاندار مرکزی:

باعملیات روانی مقابله می‌کنیم اما عملیات روانی را مدیریت نمی‌کنیم

 

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
استاندار مرکزی گفت: با عملیات روانی مقابله می‌کنیم اما عملیات روانی را خود مدیریت نمی کنیم و اگر ملتی سه مولفه شامل شناخت خود؛ شناخت دشمنان و شناخت زمان را داشته باشند؛ آن ملت؛ ملت مقتدر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه فرزاد مخلص الائمه در آیین معرفی برترین های سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی در اراک ضمن بیان اینکه رسانه‌ها در شناسایی توانمندی و ظرفیت های ارزشمند جامعه، نقش اصلی برعهده دارند، اظهار کرد: رسانه ها در شناسایی دشمنان و تبیین اهداف آنان؛ نقش محوری برعهده دارند و باید در خط مقدم این جبهه وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
بر اساس این گزارش فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این آیین گفت: تبلیغات در راس همه اقدامات دشمنان قرار دارد و با بهره گیری از ظرفیت رسانه در صدد است تا بر افکار عمومی حکمرانی کنند تا به اهداف خود برسند. سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: آحاد مردم وظیفه دارند در راستای مقابله با این جنگ ترکیبی؛ گام‌های موثر بر دارند.
وی اظهار کرد: هرچند وظیفه اصحاب رسانه در این خصوص سنگین تر است و هیچ بهانه‌ای در درگاه خداوند قابل پذیرش نیست.
بر اساس این گزارش در پایان این آیین با اهدای لوح و تندیس و جایزه نقدی از برترین‌های سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی تجلیل شد.