باند راهزنی و سرقت محموله در استان مرکزی منهدم شد

مهر 9, 1401
110 بازدید

با تلاش پلیس ؛ باند راهزنی و سرقت محموله در استان مرکزی منهدم شد   اراک –پایگاه خبری چشم براه: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامی استان از انهدام باند ۶ نفره راهزنی خبر داد و گفت: سارقان به ۱۷۹ میلیارد ریال سرقت محموله در استان های مرکزی و قزوین اعتراف کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

با تلاش پلیس ؛

باند راهزنی و سرقت محموله در استان مرکزی منهدم شد

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامی استان از انهدام باند ۶ نفره راهزنی خبر داد و گفت: سارقان به ۱۷۹ میلیارد ریال سرقت محموله در استان های مرکزی و قزوین اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، سرهنگ كارآگاه كاميار چهري در این باره بیان داشت: بدنبال سرقت یک کامیون حامل محموله ۲۷ تن ورق مسی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان زرنديه موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس آگاهی استان مشخص شد طی یک ماه گذشته چند محموله با روش راهزنی و سرقت مسلحانه از محور مذکور به سرقت رفته است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس و با بررسي صحنه هاي سرقت و پايش دوربينهاي مدار بسته جاده اي مسير تردد كاميون ها كه به سمت حوزه استحفاظي استان تهران در حرکت بودند مشخص شد.

وی خاطرنشان نشان کرد : در ادامه بررسی های صورت گرفته در مسیر حرکت خودروها مشخص شد که تریلی های سرقتی پس از تخلیه شدن محموله به صورت بلاصاحب (بدون بــــار) در حوزه شهرستان زرنديه و نزديك محل سرقت رها شده است.

چهري خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس سرنخ هایی از ۴ نفر سارق که بصورت تیمی اقدام به سرقت محوله های بزرگ می کردند بدست آمد.

وی تصریح کرد: با کشف رد پای سارقان در یک معامله محموله ورق های مسی در اطراف استان تهران بلافاصله تیمی از كارآگاهان پلیس آکاهی استان در محل معامله حاضر و پس از اطمینان از اینکه فروشندگان محموله مس همان سارقان تحت تعقیب می باشند متهمان را دستگیر و به اراک منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به 4 فقره سرقت محموله به ارزش ۱۷۹ میلیارد ریال از استانهای مرکزی و قزوین با همدستی دو نفر به عنوان خریداران اموال مسروقه اظهار داشت: در عملیاتی جداگانه هر دو مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.