بهره مندی ۸۰۱ مددجو از مشاوره تخصصی این نهاد

مهر 6, 1401
71 بازدید

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی: بهره مندی ۸۰۱ مددجو از مشاوره تخصصی این نهاد     اراک–پایگاه خبری چشم براه مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۸۰۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی؛ درپنج ماه سال‌جاری از خدمات تخصصی مشاوره این نهاد با اعتبار بیش از ۳۸ میلیون تومان بهره مند شدند. به گزارش […]

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

بهره مندی ۸۰۱ مددجو از مشاوره تخصصی این نهاد

 

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۸۰۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی؛ درپنج ماه سال‌جاری از خدمات تخصصی مشاوره این نهاد با اعتبار بیش از ۳۸ میلیون تومان بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان مرکزی، مجید مومنی، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مشاوره به مددجویان تحت حمایت افزود: کمیته امداد در راستای ارائه خدمات به مددجویان و کمک به این عزیزان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می دهد که یکی از این برنامه ها ارائه خدمات مشاوره است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره‌های گروهی و فردی و بر اساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.

مومنی با بیان اینکه بهداشت روانی ،سلامت معنوی ،مهارت‌های فرزند پروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان از جمله موضوعات ارائه مشاوره است، گفت:راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار، آموزش سبک زندگی اسلامی مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج از دیگر موضوعات مورد مشاوره بوده است.

وی همچنین به ارائه خدمات مشاوره ای به زندانیان و خانواده آنها نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد، ارائه این گونه مشاوره ها و خدمات گره گشای مشکلات نیازمندان و محرومین  باشد.