رئیس مرکز بهداشت اراک: تسهیل شرایط دریافت واکسن نیازمند تامین فضاهای مناسب

شهریور 27, 1400
489 بازدید

  اراک –رئیس مرکز بهداشت شهرستان گفت: تامین فضاهای مناسب برای تسهیل شرایط دریافت واکسن گروه‌های هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه شهریار حسینی با اشاره به اینکه در کنار تأمین فضاهای مناسب، توجه به تراکنش مناسب جغرافیایی نیز اهمیت دارد اظهار کرد: به منظور تسریع در […]

 

اراک –رئیس مرکز بهداشت شهرستان گفت: تامین فضاهای مناسب برای تسهیل شرایط دریافت واکسن گروه‌های هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه شهریار حسینی با اشاره به اینکه در کنار تأمین فضاهای مناسب، توجه به تراکنش مناسب جغرافیایی نیز اهمیت دارد اظهار کرد: به منظور تسریع در روند واکسیناسیون و رسیدن هر چه سریعتر به ایمنی جمعی، مرکز واکسیناسیون خودرویی دانشکده فنی حرفه ای امیرکبیر به همت گروه جهادی از دو روز پیش شروع به کار کرده و آقای مظفری از صفر تا صد این مرکز را بر عهده گرفته و تمامی کارها از جمله راه اندازی، تامین و تجهیز وسایل، سازه و نیروهای واکسیناتور بر عهده گروه جهادی است و کارشناس ناظر، واکسن ها را به این مرکز تحویل می دهد.

وی افزود: فضای مناسب و بزرگ برای ورود و خروج خودروها از ویژگی های خوب دانشکده فنی حرفه ای امیرکبیر برای تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون بود. با راه اندازی این مرکز مردم دسترسی آسان تری دارند و به موازات آن سرعت عمل بیشتری برای تزریق واکسن فراهم می‌شود و کلیه افرادی که برای تردد مشکل دارند استفاده از خودرو می‌تواند واکسیناسیون آنان را به سهولت انجام دهد.

حسینی اظهار کرد: خوشبختانه شرایط این مرکز بسیار خوب است و شرایطی برای شهروندان فراهم شده تا افراد دریافت کننده واکسن و خانواده‌ها، از آرامش بیشتر برخوردار باشند و کلیه همشهریان به خصوص افرادی که توانایی حرکت ندارند، می توانند در شیفت عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ حتی در روزهای تعطیل به این مرکز مراجعه کنند و در کمترین زمان ممکن پس از دریافت و تزریق واکسن از درب خروجی، خارج شوند.

گفتنی است که این مرکز واکسیناسیون خودرویی واقع در کوی معلم دانشکده فنی حرفه ای امیرکبیر می باشد

برچسب‌ها:, , , ,