نماینده اراک، خنداب و کمیجان درمجلس عنوان کرد: اورژانس جلوتر ازخط مقدم جبهه سلامت قراردار

نماینده اراک، خنداب و کمیجان درمجلس عنوان کرد: اورژانس جلوتر ازخط مقدم جبهه سلامت قراردار
شهریور 30, 1400
424 بازدید

  اراک– نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: کارکنان اورژانس در خط مقدم جبهه سلامت و حتی جلوتر از خط مقدم قرار دارند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، علی اکبر کریمی در آیین بزرگداشت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی که با حضور خیرین و جمعی از مسئولین استان مرکزی در اراک […]

 

اراک– نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: کارکنان اورژانس در خط مقدم جبهه سلامت و حتی جلوتر از خط مقدم قرار دارند.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، علی اکبر کریمی در آیین بزرگداشت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی که با حضور خیرین و جمعی از مسئولین استان مرکزی در اراک برگزار شد اظهار کرد: این عزیزان در جای جای نقاط استان، در جاده ها، شهرها و روستاها مستقر هستند و بصورت شبانه روز و در گرما و سرما حضور موثر دارند و این حضور سریع و بموقع، امداد رسانی برای نجات جان بیماران و حادثه دیدگان را تسهیل می کند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان اورژانس برای انجام وظایف خود با داشتن قابلیت های زیادی از قبیل مهارت‌های درمانی، روان شناسی، رانندگی در امداد رسانی به مصدومین و خانواده آنها تلاش کرده و در دقایق اولیه حوادث یاری رسان ایشان هستند، افزود: تجهیز استان به امکانات اورژانس‌های جمعی و اتوبوس های اورژانس برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه بسیار مفید بوده که تمامی این موارد مخصوصا تاسیس و تجهیز ایستگاه‌های اورژانس با همکاری و مشارکت خیرین ممکن گردیده و کمک بسیار موثری برای نجات آسیب دیدگان در حوادث مختلف است.

کریمی تصریح کرد: با تلاش هایی که در استان طی یک سال  گذشته صورت گرفته اورژانس هوایی هم در استان مرکزی راه اندازی شده که اثرات این خدمات شامل حال همه هم استانی ها به خصوص در مناطقی که دسترسی کمتری به مراکز بهداشتی و درمانی دارند شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان درمجلس، ضمن تشکر از خیرین در ساخت پایگاه‌های متعدد اورژانس خاطرنشان کرد: امروز شاهد ثمرات و اثرات و نتایج نیات و اقدامات خیر این عزیزان  و همه عزیزانی که در مجمع خیرین سلامت استان فعالند هستیم و بسیار خوشحالیم از اینکه مشارکت عمومی شهروندان در حوزه سلامت استان  بسیار پرنگ است.

 

برچسب‌ها:, , ,