نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس، بر تامین سرپناه مناسب برای محرومین تاکید کرد

مهر 1, 1400
434 بازدید

  اراک– نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن مسکن و سرپناه مناسب از مهمترین نیازهای محرومین است و حل مشکل محرومین و رسیدگی به نیازمندان یک وظیفه عمومی به شمار می رود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان […]

 

اراک– نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن مسکن و سرپناه مناسب از مهمترین نیازهای محرومین است و حل مشکل محرومین و رسیدگی به نیازمندان یک وظیفه عمومی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با هدف تسریع در خدمت رسانی بهتر به خانواده‌های تحت تحت حمایت، با اشاره به اینکه کمیته امداد نهاد مردمی و خدمتگزار محرومین است، اظهار کرد: مسکن و داشتن سرپناه مناسب از مهمترین نیازهای محرومین است و حل مشکل محرومین و رسیدگی به نیازمندان یک وظیفه عمومی است و همه دستگاه‌ها باید در کنار کمیته امداد جهت رفع محرومیت تلاش کنند.

وی ادامه داد: با واگذاری زمین، همکاری دولت و بهره گیری از همه ظرفیت ها و ساخت مسکن می توان بسیاری از مشکلات اقشار کم بضاعت را برطرف کرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: اقدامات کمیته امداد در رزمایش کمک مومنانه بسیار ارزشمند و کم نظیر است.

خدمات به محرومین افتخار کمیته امداد

بر اساس این گزارش، در این دیدار مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز گفت: خدمت به محرومان افتخاری برای امدادگران کمیته امداد است. تسهیل و تسریع در خدمات رسانی محرومین از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است. که امیدواریم با توسعه مراکز نیکوکاری گام موثری در مسیر خدمت به نیازمندان و رفع محرومیت برداشته شود.

برچسب‌ها:, ,