کلاهبردار حرفه ای در اراک به دام پلیس افتاد

مهر 3, 1401
739 بازدید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی مرکزی خبرداد؛ کلاهبردار حرفه ای در اراک به دام پلیس افتاد   اراک –پایگاه خبری چشم براه: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی در شهرستان اراک خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار دستگیر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی مرکزی خبرداد؛

کلاهبردار حرفه ای در اراک به دام پلیس افتاد

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی در شهرستان اراک خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ سرهنگ احسان آنقی در باره بیان داشت: در پی شکایت چند نفر ازکسبه و شهروندان اراکی مبنی بر اینکه از طریق سایت دیوار برخی اجناس خود برای فروش آگهی کرده بودند كه شخصی ناشناس اقدام به خرید این اقلام می نماید .

وی با اشاره به ارسال رسید وجه از سوي خريدار برای شاکیان از طريق تلگرام و بصورت حضوری افزود: بنا به اظهارات شاکیان پس از مدتی که حساب خود را چک کرده و متوجه شده اند که هيچ پولي به حسابشان واريز نشده است.

وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد رسيدهاي واريزی برای شاکیان جعلی بوده و از طریق رسید ساز جعلی ارسال شده است.

آنقی با اشاره به شناسایی متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس اظهار داشت: در عملیات ماموران پلیس متهم دستگیر و به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی از تعدادی از ۱۳ نفر از شهروندان اعتراف کرد.