۱۵۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۴ شهرداری اراک پخش شد

تیر 15, 1401
78 بازدید

شهردار منطقه چهار خبر داد؛ ۱۵۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۴ شهرداری اراک پخش شد   به گزارش پایگاه خبری چشم براه: شهردار منطقه چهار اراک گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۱۴ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۴ پخش و توزیع شده است. به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از […]

شهردار منطقه چهار خبر داد؛

۱۵۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۴ شهرداری اراک پخش شد

 

به گزارش پایگاه خبری چشم براه:
شهردار منطقه چهار اراک گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۱۴ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۴ پخش و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک؛ ابوالفضل شالی بگ با اشاره به مطالبه شهروندان نسبت به وضعیت آسفالت برخی معابر سطح شهر اظهار کرد: در آمارهای احصاء شده از معابری که نیاز به بهسازی و آسفالت دارند، این موضوع با جدیت امسال پیگیری و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری این منطقه با اجرای عملیات بهسازی معابر، بسیاری از زیرساخت‌های منطقه‌ای را سامان داده ، بیان کرد: توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های این منطقه از خواسته‌های به ‌حق شهروندان و ساکنین بوده که در حال حاضر با اجرای این عملیات در سطح وسیعی از منطقه خواسته‌های شهروندان به نحو مطلوبی محقق شده است.

شالی بگ خاطرنشان کرد: شهرداری یک‌ نهاد مردمی است و تلاش دارد از طریق خدمات‌رسانی گسترده به شهر و شهروندان، اداره مطلوب شهر را به نحو احسن انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه اجرای فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی باید همسو با نیاز و مطالبه شهروندان باشد، افزود: درصورتی‌که خدمات ارائه‌ شده از سوی شهرداری موارد مورد نیاز شهروندان باشد، تعامل مطلوب میان مردم و مدیریت شهری شکل‌گرفته و شهروندان در نگهداشت از شهر تلاش بیشتری می‌کنند.

شهردار منطقه چهار اراک در پایان گفت: تمام مراحل عملیات آسفالت در معابر این منطقه همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار انجام می‌شود تا این مهم با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا برسد.