۳۰طرح در دلیجان و ۵۵ طرح اقتصادی و عمرانی در محلات بهره برداری شد

۳۰طرح در دلیجان و ۵۵ طرح اقتصادی و عمرانی در محلات بهره برداری شد
بهمن 14, 1401
94 بازدید

سومین روز ایام دهه فجر، ۳۰طرح در دلیجان و ۵۵ طرح اقتصادی و عمرانی در محلات بهره برداری شد اراک–پایگاه خبری چشم براه: در سومین روز از ایام دهه فجر ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در دلیجان و ۵۵ طرح در محلات با حضور استاندار مرکزی بهره برداری شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه، […]

سومین روز ایام دهه فجر،

۳۰طرح در دلیجان و ۵۵ طرح اقتصادی و عمرانی در محلات بهره برداری شد

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
در سومین روز از ایام دهه فجر ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در دلیجان و ۵۵ طرح در محلات با حضور استاندار مرکزی بهره برداری شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان های دلیجان و محلات در جمع خبرنگاران گفت: ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان و ایجاد ۲۲۰ فرصت شغلی در دلیجان بهره برداری شد.
وی افزود: این طرح ها با مشارکت بخش دولتی و خصوصی راه اندازی شده است.

بهره برداری ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی
در محلات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه، همچنین استاندار مرکزی در سفر به شهرستان محلات نیز ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی را با صرف اعتباری بالغ بر ۸۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.
فرزاد مخلص الائمه با اشاره به اینکه، این تعداد طرح ها ۱۴۵ فرصت شغلی در محلات به دنبال دارد افزود: همچنین عملیات اجرایی چند طرح با کمک و حمایت خیران در محلات آغاز شد.
به گفته استاندار مرکزی، از ۵۵ طرح بهره برداری شده در شهرستان محلات ۶ طرح اقتصادی و ۴۹ طرح عمرانی است.
بر اساس این گزارش همچنین استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان های محلات و دلیجان با حضور در گلزار شهدا با شهیدان این دو شهرستان میثاق دوباره بست.