۳۶ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اراک افزوده شد

مهر 13, 1401
154 بازدید

شهردار اراک خبر داد: ۳۶ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اراک افزوده شد   اراک– پایگاه خبری چشم براه: شهردار اراک گفت: ۳۶ دستگاه از اتوبوس های جدید خریداری شده به همراه ۴ دستگاه اتوبوس که به صورت کامل بازسازی شده باهدف ارائه خدمات بهتر با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و بهره برداری […]

شهردار اراک خبر داد:

۳۶ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اراک افزوده شد

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
شهردار اراک گفت: ۳۶ دستگاه از اتوبوس های جدید خریداری شده به همراه ۴ دستگاه اتوبوس که به صورت کامل بازسازی شده باهدف ارائه خدمات بهتر با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و بهره برداری بیشتر، به ناوگان اتوبوسرانی شهر اراک افزوده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، علیرضا کریمی افزود: با توجه به خرید تعدادی اتوبوس در ماه های گذشته و طبق قول داده شده، ۳۶ دستگاه اتوبوس جدید به همراه ۴دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان شده که این امر امکان خدمات رسانی به مردم، بهسازی ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافران را به دنبال دارد.

شهردار اراک در خصوص توزیع این اتوبوس ها در خطوط بیان کرد: از این تعداد اتوبوس، ۴ دستگاه به خط بیمارستان امیرالمومنین(ع)، ۵ دستگاه به خط دانشگاه آزاد اسلامی(فلق)، ۳ دستگاه به خط کوی مسکن، ۳ دستگاه به کوی بعثت و حمید، ۵ دستگاه به خط کوی قنات و توحید، ۴ دستگاه به خط فاز یک و دو کوی شهید بهشتی اختصاص یافته است.

وی افزود: برای کوی کوثر یک خط اتوبوسرانی جدید تعریف شده که ۳ دستگاه میدل باس و برای خط کوی پردیس نیز ۳ دستگاه میدل باس اختصاص یافته است.

شهردار اراک‌با بیان اینکه خوشبختانه با اتفاقات جدید، وضعیت ناوگان اتوبوسرانی بهتر شده است، اظهار کرد: البته زمان انتظار مسافران برای اتوبوس بستگی به طول خطوط دارد، اما تلاش بر کاهش زمان انتظار است.

وی گفت: تا پایان سال ۴۴ دستگاه اتوبوس دیگر طبق قول وزارت کشور به ناوگان تزریق می شود و در واقع هر ماه ۶ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان خواهد شد، همچنین تاکنون ۹۰ درصد ناوگان کیفی سازی و نوسازی شده است، سیستم سرمایشی و گرمایشی در اتوبوس ها فعال است و امیدواریم به سرعت این کیفی سازی به ۱۰۰ درصد برسد.