آلومینیوم شایستگی صدر جدول را در لیگ برتر دارد

آلومینیوم شایستگی صدر جدول را در لیگ برتر دارد
آذر 18, 1400
178 بازدید

سرمربی فجر سپاسی مطرح کرد: آلومینیوم شایستگی صدر جدول را در لیگ برتر دارد   اراک– سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با دو سال حضورش در لیگ برتر؛ در بازی های اخیرش نشان دادکه شایستگی قرارگرفتن در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران را دارد. به گزارش خبرنگار سایت […]

سرمربی فجر سپاسی مطرح کرد:

آلومینیوم شایستگی صدر جدول را در لیگ برتر دارد

 

اراک– سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با دو سال حضورش در لیگ برتر؛ در بازی های اخیرش نشان دادکه شایستگی قرارگرفتن در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک که فردا برگزار می گردد؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نوع بازی آلومینیوم را در آنالیز های اخیر دیدیم؛ این تیم با شرایط مطلوب وفنی خیلی بهتر از تیم‌های صدر جدولی خود را در رقابت ها نشان داده و واقعاً شایستگی ولیاقت صدر جدول را دارد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر تیم فجرسپاسی یک تیم ریشه‌دار در لیگ برتر است و تلاش شده طوری بازی داشته باشیم و حرکت کنیم که نامش همیشه ماندگار باشد.
سرمربی فجرسپاسی خاطرنشان کرد: البته رعایت اخلاق و جوانمردی همیشه در بازی‌ها برای ما مهم بوده است ضمن اینکه سعی کردیم بازی خوب و تماشاگر پسند و زیبا ارائه دهیم. امیدواریم ضمن ارائه یک بازی خوب؛ جذب؛ زیبا ودیدنی بارعایت تمام اصول اخلاقی و جوانمردی مقابل آلومینیوم؛ بتوانیم پیروز میدان باشیم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم.