استقراریک دستگاه آمبولانس در میدان شهدای اراک

استقراریک دستگاه آمبولانس در میدان شهدای اراک
آذر 24, 1400
190 بازدید

تمهیدات اورژانس اراک برای آلودگی هوا در میدان شهداء، استقراریک دستگاه آمبولانس در میدان شهدای اراک اراک– سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی کلانشهر اراک، از استقرار یک دستگاه آمبولانس در میدان شهدا و آماده باش حوزه سلامت خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، به نقل […]

تمهیدات اورژانس اراک برای آلودگی هوا در میدان شهداء،

استقراریک دستگاه آمبولانس در میدان شهدای اراک

اراک– سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی کلانشهر اراک، از استقرار یک دستگاه آمبولانس در میدان شهدا و آماده باش حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، محمد پروهان بیان کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، هوای شهر اراک ناسالم و شاخص لحظه ای کیفیت هوا در ساعت ۸ روز چهارشنبه مورخ ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰، قرمز و عدد ۱۵۶ را نشان داد که در همین راستا میدان شهدا اراک به یک دستگاه آمبولانس جهت خدمت رسانی به مردم تجهیز شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان مرکزی تاکید کرد: شهروندان در صورت احساس تنگی نفس ، دو بینی، سردرد، سرگیجه، تهوع و… به ماموران اورژانس مستقر در منطقه مذکور مراجعه کرده تا به مشکل آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورت نیاز به خدمات بیشتر، عوامل اورژانس، شهروندان را به مراکز درمانی انتقال می‌دهند تا باقی مراحل درمانی در مراکز مربوطه انجام شود.

پروهان در پایان ضمن اشاره به کاهش تردد بی‌مورد شهروندان در سطح شهر و عدم مواجهه بیماران پرخطر و افراد مسن با آلودگی هوا از مردم خواست که حتماً از مایعات بیشتری استفاده کنند.