ساخت راه روستاها و مناطق کم برخوردار شاخص‌ترین عامل توسعه پایدار زیرساخت‌های عمرانی

ساخت راه روستاها و مناطق کم برخوردار شاخص‌ترین عامل توسعه پایدار زیرساخت‌های عمرانی
مهر 25, 1402
64 بازدید

مدیر کل راهداری مرکزی: ساخت راه روستاها و مناطق کم برخوردار شاخص‌ترین عامل توسعه پایدار زیرساخت‌های عمرانی اراک — پایگاه خبری چشم براه: ساخت راه مناسب برای روستاها و مناطق کم برخوردار از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین عوامل توسعه پایدار در زمینه زیرساخت‌های عمرانی به شمار می‌رود و در مدت دو سال گذشته در همین […]

مدیر کل راهداری مرکزی:

ساخت راه روستاها و مناطق کم برخوردار شاخص‌ترین عامل توسعه پایدار زیرساخت‌های عمرانی

اراک — پایگاه خبری چشم براه:
ساخت راه مناسب برای روستاها و مناطق کم برخوردار از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین عوامل توسعه پایدار در زمینه زیرساخت‌های عمرانی به شمار می‌رود و در مدت دو سال گذشته در همین راستا ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی در ۱۲ شهرستان استان ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی؛
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ضمن بیان مطلب بالا گفت: در راستای تحقق دولت سیزدهم در ارائه خدمات حداکثری به مردم به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار در چهارچوب وظایف سازمانی با جدیت تمام نسبت به ساخت توسعه راه‌های روستایی استان پرداخته‌ایم.
مهرداد جهانی از ساخت ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی و برخوردار ساختن ۳۵ روستا از نعمت راه آسفالته در سطح استان خبر داد و گفت: ساخت راه مناسب برای روستاها و مناطق کم برخوردار از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین عوامل توسعه پایدار در زمینه زیرساخت‌های عمرانی بوده و نتایج مطلوبی از جمله محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، مهاجرت معکوس از شهر به روستا، رونق اقتصادی منطقه و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را به همراه دارد.
وی اظهار کرد: توجه ویژه‌ای در دولت سیزدهم به ساخت، توسعه و ارتقاء کیفیت راه‌ها شده که بر این اساس اعتبارات مناسبی برای تحقق این مهم به استان مرکزی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ابلاغ و تخصیص یافته‌ است.
جهانی خاطرنشان کرد: تخصیص این اعتبارات تکمیل ۶ طرح بزرگ مقیاس نیمه‌تمام و بالغ بر ۱۰ طرح نیمه‌تمام دیگر در حوزه راه‌های استان مرکزی را به همراه داشته‌ است.