معجون چربی سوز برای لاغری

شهریور 12, 1401
304 بازدید

معجون چربی سوز برای لاغری یادداشت سارا زوکایی با‌من سارا زوکایی با این معجون چربی سوز برای لاغری همراه شوید و به ما برای لاغری و خوش استایل شدن در مجموعه ورزشی ساران واقع در خیابان دولت، چهارراه قنات، خیابان آقامیری، نبش هاشمیان، پلاک ۱۶ ملحق شوید. سیب بخاطر دارا بودن فیبر و اسید کلروژنیک […]

معجون چربی سوز برای لاغری

یادداشت سارا زوکایی

با‌من سارا زوکایی با این معجون چربی سوز برای لاغری همراه شوید و به ما برای لاغری و خوش استایل شدن در مجموعه ورزشی ساران واقع در خیابان دولت، چهارراه قنات، خیابان آقامیری، نبش هاشمیان، پلاک ۱۶ ملحق شوید.
سیب بخاطر دارا بودن فیبر و اسید کلروژنیک در کنترل قند خون و وزن بسیار مؤثر است. دانه های خیار با کنترل انسولین یعنی عامل اصلی چاقی در کنترل وزن کاربری هستند همچنین آب و املاح مورد نیاز بدن مثل پتاسیم که در دوران گرما و کاهش وزن کم می‌شوند را کنترل می‌کند لیموترش بخاطر دارا بودن ویتامین C زیاد در افزایش سوخت و ساز، ایجاد احساس سیری و سم زدایی بدن موثر می‌باشد. نعناع با فعال کردن آنزیم‌های گوارشی در هضم سریعتر غذا و کنترل اشتها خیلی کاربردی است. زنجبیل با افزایش‌ گرمازایی وسوخت‌وساز می‌تونه در افزایش چربی‌سوزی خیلی کاربردی باشه و عسل با افزایش آهسته قند خون و کنترل انسولین مانع از افت قند خون، سردرد و سرگیجه می‌شود و سبب ایجاد احساس سیری می‌شود، همه این موارد در افزایش سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.
سیب،خیار،لیموترش، برگ نعناع، عسل، زنجبیل را داخل مخلوط کن می‌ریزیم و میل می نماییم.
برگزاری کلاسهای کاهش وزن و فرم دهی عضلات بصورت کاملا طبیعی و ۱۰۰ درصد تضمینی
اگر می خواهید به فرم ایده آل خود برسید همین الان مراجعه فرمایید

برچسب ها