آثار مکتوب بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی خنثی کننده تفکرات مخرب است

آثار مکتوب بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی خنثی کننده تفکرات مخرب است
آبان 30, 1400
453 بازدید

استاندار مرکزی: آثار مکتوب بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی خنثی کننده تفکرات مخرب است اراک– استاندار مرکزی گفت: اشاعه تالیف های جدید بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی خنثی کننده تفکرات؛ افکار و نگارش های مخرب است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین رونمایی از کتاب «تازه داماد» […]

استاندار مرکزی:
آثار مکتوب بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی خنثی کننده تفکرات مخرب است

اراک– استاندار مرکزی گفت: اشاعه تالیف های جدید بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی خنثی کننده تفکرات؛ افکار و نگارش های مخرب است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین رونمایی از کتاب «تازه داماد» که در خصوص داستان زندگی شهید مهدی جودکی به رشته تحریر در آمده است؛ اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود با تمام توان از افراد و جریان‌هایی که با روش و شیوه های مختلف در حوزه ادبیات؛ نگارش کتاب در قالب قصه و داستان؛ هدایت جامعه به خصوص نسل جوان را داشته باشند حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته برخی افراد با نگارش کتب عامل انحراف فکری و فرهنگی جامعه بودند؛ افزود؛ تنها راه خنثی کردن افکار مخرب و اشاعه تالیف های جدید؛ بر اساس و پایه ارزش ها و آرمان اسلامی و انقلابی است.

گفتنی است؛ کتاب تازه داماد در ۴۸ فصل و ۲۹۰ صفحه زندگی شهید تکاور «مهدی جودکی» متولد فروردین ۱۳۶۷ را روایت می‌کند که  زمان از کودکی شهید، ازدواج و در نهایت به شهادت ایشان ختم می‌شود.

این شهید والامقام در فروردین ۱۳۸۹ در شمالغرب، منطقه‌ای به نام سنگهای آذرین دشت چالدران در درگیری با گروهک پژاک به به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در این آئین از کتاب آرزو و شاپرک خانم، کودک جنگ زده در ادبیات داستانی و تنها گریه کن نیز رونمایی شد.