آشتیان شرایط مطلوب برای جذب سرمایه گذار دارد/ اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی در آشتیان بهره‌برداری شد

آشتیان شرایط مطلوب برای جذب سرمایه گذار دارد/ اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی در آشتیان بهره‌برداری شد
آبان 1, 1400
601 بازدید

مدیرعامل شرکت مدرن: آشتیان شرایط مطلوب برای جذب سرمایه گذار دارد/ اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی در آشتیان بهره‌برداری شد اراک–مدیر عامل شرکت مدرن گفت: استان مرکزی و شهرستان آشتیان شرایط مطلوب و پتانسیل بالایی را از لحاظ نیروی مهارتی کار و امکانات و همدلی مسئولان را برای جذب سرمایه‌گذار در اختیار دارد. به گزارش […]

مدیرعامل شرکت مدرن:
آشتیان شرایط مطلوب برای جذب سرمایه گذار دارد/ اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی در آشتیان بهره‌برداری شد

اراک–مدیر عامل شرکت مدرن گفت: استان مرکزی و شهرستان آشتیان شرایط مطلوب و پتانسیل بالایی را از لحاظ نیروی مهارتی کار و امکانات و همدلی مسئولان را برای جذب سرمایه‌گذار در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ چنگی در آیین بهره برداری از نخستین شهرک صنعتی بخش خصوصی استان مرکزی و پنجمین شهرک صنعتی بخش خصوصی کشور که با مشارکت بانک سپه پیگیری شده است؛ اظهار کرد: در آشتیان برای حل مشکلات کارخانه مدرن ما به سراغ مسئولین نمی رفتیم بلکه آنان برای رفع مشکلات پیش روی ما پا پیش می گذارند.
مدیر عامل شرکت مدرن خاطرنشان کرد: کارگاه‌های کوچک به سختی در مسیر سیر قوانین؛ مقررات و نظام اداری قرار می‌گیرند و این مهم باعث عقب ماندگی آنها می شود.
وی ادامه داد: ما می خواهیم در اولین شهرک صنعتی خصوصی استان مرکزی این مشکلات را تسهیل؛ و از تمام پتانسیل سرمایه‌گذاران و صنعتگران استفاده کنیم.

بر اساس این گزارش؛ در ادامه این نشست هم اندیشی فرماندار آشتیان ضمن ابراز خرسندی از احداث اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی استان مرکزی در آشتیان افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب احداث شرکت مدرن؛ ایجاد اشتغال و آبادانی را در شهرستان آشتیان به همراه دارد.

جهان میرزایی اظهار کرد: این حرکت اقتصادی موجب رونق کسب و کار در این منطقه می شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در ادامه بهمن اخوان نماینده اسبق مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه امروز بستر برای کسانی که نگاه و تفکر اقتصادی دارند مهیا است افزود: از تمام دوستداران منطقه تفرش و فراهان و آشتیان دعوت می کنم برای آبادانی منطقه سرمایه‌های خود را به سمت اولین شهرک صنعتی خصوصی استان مرکزی در آشتیان گسیل دهند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان فرمهین چنین پروژه‌ای را با سرمایه گذاری بخش خصوصی (آقای کبیری) انجام شد و امروز نیز می توان با کمک یکدیگر هم این اتفاق را برای آشتیان رقم زد.

در ادامه این نشست هم اندیشی مدیر شعب بانک سپه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه بانک سپه بیشترین سهم را در خدمت رسانی به صنعت در استان مرکزی بر عهده دارد؛ افزود: این بانک با ۹۷ سال قدمت بانکداری توانسته علی‌رغم تمام تحریم‌ها خدمت شایسته ارزی و ریالی به مشتریان خود ارائه کند.

زند خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران پایه کار هستیم و با افتتاح حساب و انتقال گردش مالی (آقای چنگی) و شرکت مدرن به بانک سپه مجموعه بانک سپه هم می‌تواند خدمات و تسهیلات بانکی مناسب برای متقاضیان شهرک صنعتی آشتیان فراهم کند.

گفتنی است احداث شهرک صنعتی آشتیان در فضای بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع دارای زون صنایع غذایی؛ صنایع پلیمری و صنایع فلزی با امکانات نظیر پارکینگ تاسیسات و تجهیزات اولیه؛ ساختمان اداری و فضای سبز در فاصله پنج کیلومتری شهر آشتیان در جاده اختصاصی شرکت مدرن قرار دارد.
همچنین در پایان شرکت کنندگان در این نشست هم اندیشی از خطوط تولید شرکت مدرن در آشتیان بازدید کردند.