اجرای پروژه آبرسانی از سد کمال صالح به ۳۶ روستای شازند

اجرای پروژه آبرسانی از سد کمال صالح به ۳۶ روستای شازند
مهر 30, 1400
418 بازدید

مدیر امور آب و فاضلاب شازند: اجرای پروژه آبرسانی از سد کمال صالح به ۳۶ روستای شازند اراک– مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند از اجرای پروژه آبرسانی سد کمال صالح به شهر هندودر و۳۶روستای شازند خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ حمید طاهری اظهار کرد؛ فاز اول اجرای این پروژه […]

مدیر امور آب و فاضلاب شازند:
اجرای پروژه آبرسانی از سد کمال صالح به ۳۶ روستای شازند

اراک– مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند از اجرای پروژه آبرسانی سد کمال صالح به شهر هندودر و۳۶روستای شازند خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ حمید طاهری اظهار کرد؛ فاز اول اجرای این پروژه آبرسانی به ۵ روستا در نیمه نخست امسال به اتمام رسیده و تجهیزات و امکانات لازم در این خصوص تکمیل شده است.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه می بایست عملیات شامل تکمیل تصفیه خانه به همراه تکمیل خطوط انتقال انجام شود، افزود: پیش بینی می شود با تخصیص به موقع اعتبارات تا دهه فجر سال جاری تکمیل شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند در خصوص وضعیت اجرای پروژه فاضلاب در شهرهای شازند و آستانه گفت؛ در نیمه نخست سال جاری برای تکمیل این پروژه؛ ۲۴۰ متر باقیمانده خطوط انتقال فاضلاب و خط انتقال پروژه فاضلاب شهرهای شازند و آستانه اجرا شد و تا پایان سال هم تصفیه‌خانه فاضلاب مذکور به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود بهره برداری از فاضلاب این دو شهر؛ نیمه سال آینده تحقق پیدا کند.
طاهری خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۱۹ کیلومتر لوله گذاری آب در نیمه نخست نخست سال جاری با هدف بهبود آبرسانی در شهرستان شازند انجام شده است.

وی ادامه داد: این مقدار لوله گذاری آب شامل اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع در ۶ شهر و روستاهای شهرستان شازند تحقق پیدا کرده است.

برچسب‌ها: