ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب از اهداف اصلی هر دستگاه است

آذر 14, 1400
381 بازدید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی: ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب از اهداف اصلی هر دستگاه است اراک–مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، گفت: جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب از اهداف اصلی هر دستگاه است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سام دلیری […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی:
ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب از اهداف اصلی هر دستگاه است

اراک–مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، گفت: جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب از اهداف اصلی هر دستگاه است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سام دلیری در حاشیه بازدید سرزده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اراک، ضمن تاکید بر حضور منظم کارکنان و پرسنل و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان و رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: مراجعین ما ولی نعمتان ما هستند و تکریم ارباب رجوع و احترام و حفظ حرمت و حل مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اصلی‌ترین وظیفه ما است.

وی ادامه داد: چون یکی از هدف های اصلی هر دستگاه جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت است.

دلیری، گفت: مولفه های از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی مناسب عواملی هستند، که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند. ضمن اینکه قوانین و مقررات به صورت کامل و بدون نقص اعمال شود.