اراک میزبان جشنواره استانی فیلم کوتاه در حوزه فرهنگ کار

دی 15, 1400
417 بازدید

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از خبر داد؛ اراک میزبان جشنواره استانی فیلم کوتاه در حوزه فرهنگ کار اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از برگزاری اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه«جبین» در حوزه فرهنگ کار در اراک خبر داد. بهزاد سام دلیری در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم […]

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از خبر داد؛

اراک میزبان جشنواره استانی فیلم کوتاه در حوزه فرهنگ کار

اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از برگزاری اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه«جبین» در حوزه فرهنگ کار در اراک خبر داد.

بهزاد سام دلیری در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم راه، اظهار کرد: نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه با عنوان«جبین» ( حوزه فرهنگ کار) در راستای شعار سال با عنوان تولید پشتیبانی مانع زدایی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره در آستانه چهل و دومین سال شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود؛ افزود: یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در پیشبرد شعار سال استفاده از ابزار فرهنگی و رسانه‌ای است که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

سام دلیری با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و جانبی برنامه‌ریزی شده است؛ خاطرنشان کرد: بخش اصلی در برگیرنده تمام موضوعات و محورهای جشنواره است که شرکت در آن برای عموم آزاد است.

وی ادامه داد: بخش جانبی نیز ویژه کارگران! تعاونگران و خانواده های آنها، کارفرمایان و تشکیلات کارگری و کارفرمایی می باشد.

مدیر کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان داشت: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره آثار خود را در قالب موضوعات: فرهنگ کار؛ شامل
مسولیت پذیری؛ تعهد به سازمان و انگیزه کاری؛ داشتن مهارت کاری؛ احسای مفید بودن؛ نگرش مثبت در کار ؛ رعایت ایمنی در کار؛ خلاقیت و نوآوری؛ تلاش در کار؛ارزش کار؛ ورزش و کار است.
وی ادامه موضوع طرح شده دیگر شامل
زنان و اشتغال در محیط های کارگری ازجمله؛ زنان و محیط کار، عفاف و حجاب؛ مادران شاغل و زنان سرپرست خانواده است.
وی در پایان اظهار داشت مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ می باشید و شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۸۳۶۰۰۷۴۷ و تلگرام به شماره ۰۹۲۱۳۶۰۰۷۴۷ ارسال نمایند.

گقتنی است به سه اثر برگزیده هر بخش جوایز نقدی گواهی حضور و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.