اطلاعیه مهم راهداری حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اراک

اطلاعیه مهم راهداری حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اراک
آبان 14, 1400
936 بازدید

اطلاعیه مهم راهداری حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اراک به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: عنایت به شدت بارش رحمت الهی در غرب شهر ساوه؛ موجب آ بشستگی مقطعی و مسدودی راه روستایی […]

اطلاعیه مهم راهداری حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اراک

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: عنایت به شدت بارش رحمت الهی در غرب شهر ساوه؛ موجب آ بشستگی مقطعی و مسدودی راه روستایی در حال احداث مرق مرقکان گردیده که در سنوات قبل عملیات اجرایی آن توسط دستگاه اجرایی مربوط شروع شده است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ عشایری افزود: لذا با تلاش شبانه راهداران مسیر جایگزین ایجاد شده و از ایمن‌سازی لازم برخوردار می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی برای عبور کاربران این محور وجود ندارد و عملیات ترمیم محور ظرف چند روز آینده شروع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی اضافه کرد: به اطلاع هم استانی عزیز می رساند پیش از اقدام به سفر جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها با شماره تلفن ۲۴ ساعته ۱۴۱ تماس بگیرند و سپس اقدام به سفر نمایند.

لازم به ذکر است؛ می توانید از طریق مراجعه به سایت Www.jr.141 و با استفاده از نسخه موبایلی سامانه ۱۴۱ نیز از آخرین وضعیت جوی، ترافیکی و خدمات جاده‌ای مطلع شوید