افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در۲ماه آتی در اراک

آذر 6, 1400
434 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد؛ افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در۲ماه آتی در اراک اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک؛ از بهره‌برداری پروژه‌های بیمارستان اورژانس سوختگی؛ مجتمع کلاس‌های آموزشی و بیمارستان روان در دو ماه آتی خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از برخی […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد؛
افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در۲ماه آتی در اراک

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک؛ از بهره‌برداری پروژه‌های بیمارستان اورژانس سوختگی؛ مجتمع کلاس‌های آموزشی و بیمارستان روان در دو ماه آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی درمانی در حال احداث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در اراک؛ اظهار کرد: تا دو ماه آینده بیمارستان اورژانس سوختگی و کمتر از دو هفته دیگر مجتمع کلاس های آموزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

افزود: پروژه بیمارستان اورژانس سوختگی مدتی دچار کندی در ساخت و تکمیل شده بود که با توجه به پیگیری معاونت توسعه و جلسه ای که با سازمان انرژی اتمی برگزار شد، مشکلات مرتفع گردید و مقرر شد تا اوایل بهمن ماه سال جاری برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی اراک تحویل شود.

وی بیان کرد: کار ساخت مجتمع کلاس های آموزشی نیز که سهم بسزایی در ارتقاء کیفیت و فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دارد، به اتمام رسیده و پیش بینی می کنیم بعد از اتمام کار تاسیساتی، حدود دو هفته دیگر آماده میزبانی از دانشجویان باشد.

جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: بیمارستان روان هم که کمبود تخت های آن به شدت به چشم می خورد در حال طی کردن مراحل پایانی برای افتتاح است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این مرکز با توجه به اینکه می بایست استاندارد هایی لحاظ شود و حتما مجهز به دوربین باشد، این امکان فراهم شده و دوربین ها خریداری و در کمتر از ۴۸ ساعت آتی نصب خواهند شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با آغاز به کار این مرکز، کیفیت ارائه خدمات اعصاب و روان با توجه به وجود و همکاری نیروهای تخصصی و فوق تخصص مجرب و همچنین زیرساخت های لازم و با کیفیت، افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان اعتبار ساخت و تکمیل این مرکز درمانی را بالغ بر ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با افزایش تعداد تخت های بستری امکان ارائه خدمت به سایر شهرستان ها و استان های همجوار نیز فراهم می شود.