افزايش ۱۲ درصدي كشفيات انواع مواد مخدر در آشتیان

افزايش ۱۲ درصدي كشفيات انواع مواد مخدر در آشتیان
مهر 8, 1400
174 بازدید

  اراک– فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از افزايش ۱۲درصدي كشفيات انواع مواد مخدر در نیمه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی بیان داشت: در طرح ريزي عملياتي پليس شهرستان آشتیان در […]

 

اراک– فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از افزايش ۱۲درصدي كشفيات انواع مواد مخدر در نیمه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی بیان داشت: در طرح ريزي عملياتي پليس شهرستان آشتیان در برخورد با معضل مواد مخدر در سال جاري، برنامه ريزي جامع و هدفمندي در برخورد با قاچاقچيان، خرده فروشان و معتادان مواد مخدر پيش بيني و اجرايي شده است.
وي با اشاره به افزايش ۱۲ درصدي كشفيات انواع مواد مخدردر شش ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سطح شهرستان آشتیان خاطرنشان کرد:‌ به دنبال اين برنامه ريزي و انجام عملیات های مختلف، در شش ماه سال جاري در حدود ۹۲کیلو و ۴۹۸ گرم انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان كشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان با تأکید بر مسئولیت اجتماعی تمامی افراد برای ريشه كن كردن پديده شوم مواد مخدر در سطح جامعه افزود: در همین مدت ۱۷۷ نفر نیز در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
رضایي در پایان با اشاره به تداوم طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با مواد مخدر در سطح شهرستان آشتیان اظهارداشت:‌ شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز مي توانند از طريق تلفن ۱۱۰ نسبت به ارائه گزارش ها و اطلاعات خود پيرامون معضل مواد مخدر اقدام كنند و بررسي و اقدام لازم از سوي پليس انجام پذيرد.